Incident tijdens Koninginnedag in Apeldoorn.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ingrid77, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik zag het nog geen 5 minuten geleden gebeuren toen ik de tv aanzette... :(
    Wat verschrikkelijk.. al die mensen! :(

2. Twee doden en 23 gewonden, van wie 6 ernstig, wordt er net gemeld op het NOS journaal.

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Jezus mina...ik hoorde het op de markt hier. Opa en oma belden om te vragen hoe het hier was en vertelde meteen wat er gebeurt was.
    Toen we thuis kwamen meteen het nieuws gelezen.
    Je zal er maar staan met je kinderen... Denk meteen aan het feit dat ik wendy persee vast wilde in de wagen omdat ze gister aan het uit haar maxi cosi klimmen was. Die graai je er dan ook niet zomaar snel even uit om aan de kant te rennen...als je daar al tijd voor hebt :confused:

En het is zeker geen ongeluk als je dat hoort van omstanders. Op n gegeve moment staat hij klem en verandert van richting om nog eens n paar mensen om te kegelen (tja anders kan ik het niet noemen).
    Echt... :pale:

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb de titel even aangepast.

5. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Wij wonen op 20 minuutjes van Apeldoorn en we hebben al heeeeel wat ambulances langs horen scheuren en ook meerdere traumahelicopters zijn al overgevlogen..... Bahbahbah, wat heftig zeg.. Mijn eerste ingeving was dat de bestuurder vast onwel moest zijn geworden, maar nu weet ik dat zo zeker niet meer....... Waar moet dat heen hier in NL?! Mijn man is net naar zijn werk vertrokken, mogen jullie drie keer raden waar hij werkt............... :confused:

6. Apeldoorn??

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zeg neit dat je van niks weet

dit is echt veschrikkelijk :evil:

8. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
  9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Vreselijk! Hoe kun je tot zoiets in staat zijn?

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik woon niet in Nederland, dus krijg ook geen direct nieuws mee. Ik heb het net op uitzending gemist gezien. Gruwelijk om die mensen op de grond te zien liggen die gereanimeerd worden... Dan wil ik zo graag iets kunnen doen en je zit hier 300 km verderop...

Verder in NL gaat het "feest" wel gewoon door? Ik ben heel benieuwd of dit uiteindelijk een ongeluk zal blijken, maar ik denk toch echt van niet. Hoe kun je "per ongeluk" 2 afzettingen door rijden en 23 mensen raken??!!

11. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    In Amsterdam is het nog volop feest en weet niemand wat er gebeurd is. Daar gaat het nog wel door denk ik.

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik bedacht me trouwens net dat een goede vriendin van mij vandaag ook in Apeldoorn was om te werken ivm de koningin. Zij werkt bij de politie... Heb d'r net gelijk een sms gestuurd om te vragen of ze niks heeft.... moet er niet aan denken...

13. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Gentle: Ze zijn aan het overwegen om het hele 538 gebeuren af te lasten in Amsterdam. Daar zijn nu 80.000 mensen.De toppers hebben al afgezegd..
    Verder zijn er gemeentes die ook veel dingen af lasten.. maar vrijmarkten en zo gaan gewoon door op veel plekken.

Maar ik weet niks zeker... heb het net op TV gehoord!

14. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Oh mijn God!!! Dat filmpje is echt gruwelijk....

Mijn medeleven gaat naar alle betrokkenen en slachtoffers uit. En ook de mensen die dit gezien hebben zijn ongetwijfeld getraumatiseerd... Pfff geen woorden voor.

De dader zouden ze los moeten laten in de omstanders, zo krijgt hij ongetwijfeld een straf die hij niet na kan vertellen.

15. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Vrij markten zijn ook n beetje moeilijk stop te zetten nu nog. Maar alle andere feestelijkheden zijn grotendeels al afgelast...door een rand debiel een dag verpest voor heel Nederland en voor een hoop mensen voor jaaaaaren zo niet heel hun leven :(

16. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Verschrikkelijk wat er gebeurd is....

17. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

het is echt verschrikkelijk :cry: snap dit echt gewoon niet.!

Woon in een klein dorpje maar hier word alles ook afgelast..
    het is echt ..gewoon geen woorden voor :(

18. Ja idd. 1 idoot, een randdebiel verknalt verpest een groots landelijk feest..

19. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    heb het zelf niet gezien maar om me heen vertelde mensen dat er een medepassagiers uit gesprongen was. En met dit soort dingen gaan er snel "roddels" rond. 1 ding is toch wel duidelijk deze man heeft niets aan zijn hart maar iets aan zijn hoofd wat een ziek persoon.......... Wij hebben de vlaggen binnen gehaald en gaan niet de stad in. Alles is hier afgelast er is geen muziek en om 17:00 uur moet alles leeg zijn.

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Deel Deze Pagina