Incident tijdens Koninginnedag in Apeldoorn.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ingrid77, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Echt te erg dit 4 doden en zoveel gewonden
    wat een enorme zieke geest die man :(

2. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Toen we in Amsterdam liepen hoorde we het van iemand maar wij dachten eerst dat die vent teveel gezopen had (zoiets geloof je toch niet...) maar toen we thuis kwamen bleek het toch echt gebeurt te zijn :(

Snap echt niet dat iemand zoiets kan doen........

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Buiten dat het verschrikkelijk is voor de betrokkenen en geliefden en bekenden daar van....wat gaat dit doen met koninginnen dag? Weer een stukje vrijheid weg gestopt? :(

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Het is gewoon te erg voor woorden. Ons medeleven gaat uit naar de getroffen families. We wensen ze heel veel sterkte toe om dit vreselijke verlies te verwerken en een plaatsje te geven.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Die foto's, hoe walgelijk is het dat als je dit hebt meegemaakt, dat deze schokkende foto's op internet te vinden zijn.

Ik vind het wel heel sneu voor al die kindertjes die weken spullen aan het verzamelen waren en (bij ons) rond 3 uur moesten opruimen. Hoe leg je dat een kind uit?
    Ik begrijp het allemaal wel, maar ik vind het heel triest dat dit feest zo moest aflopen. Heel Nederland is in bedompte stemming door de zieke gedachte van 1 persoon.

6. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik ben niet in bedompte stemming voor de dader maar voor de slachtoffers en nabestaanden.
    Hij is mij niet waard om een bedompte stemming te hebben.
    Ik vind het niet meer dan normaal dat de feestelijkheden enigszin soberder worden, het is niet leuk voor de kinderen maar helaas is het niet anders.

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ze zegt ook dat ze DOOR de dader in die stemming is, niet OM de dader ;)

8. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik snap wel wat ze bedoelt maar het is gebeurd en vandaar uit moeten we nu weer verder....dat 1 iemand zo gek is, dat is niets nieuws.....dat is betreurenswaardig!

9. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ik vind het niet normaal hoe gekke mensen je op deze wereld heb rond lopen vind zo erg ben helemaal ondaan van....shit

10. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe we vanaf vandaag koninginnedag gaan vieren zullen ze nog wel in het openbaar verschijnen zoals we altijd zagen..

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    sja en natuurlijk gaan we dan weer over de woorden van een ander vallen. Daar is de sfeer echt naar...

De bedompte stemming komt door wat de dader gedaan heeft natuurlijk...

12. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

werd gezegd eerst een oudere man, maar het is een 38 jarige man die het gedaan heeft.
    Niet dat het er wat toe doet tis gewoon verschrikkelijk!!

Hier in dit kleine dorpje is nu ook letterlijk alles afgelast.

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik ben me dood geschrokken, zag het op nu.nl pas, we waren de hele dag aan het klussen geweest in huis.. Vindt het ZO erg! Wat een hufter!
    geenstijl.nl heeft zijn identiteit al.. hoe doen ze dat toch?

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik vraag me dan af, hoe komt zo'n man erbij ? Hoe kom je op het idee zoiets vreselijks te doen ? Afschuwelijk, die mensen die daar zijn overleden en gewond geraakt, en niet te vergeten alle mensen met een trauma die alles gezien hebben. Afschuwelijk !

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wat een drama is dit voor Nederland. Ik begrijp niet hoe iemand zo iets kan doen. Echt verschrikkelijk, heb er gewoon geen woorden voor.

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    tis heel cruw maar als het een aanslag was is het jammer dat hij overleefd heeft.
    EN ik vind dat je niet kan feesten na zo iets .
    En ja het zou erg jammer zijn als ons koningshuis niet meer onder het volk kan komen.
    Tis gewoon echt te erg dat zelfs met zon nationaal er zoiets ergs gebeurd .

17. woops

woops Niet meer actief

Ik ben geschokt.
    Geen woorden voor dit incident.

Alle mensen die het van dichtbij hebben meegemaakt een hele dikke knuffel.
    De nabestaande en familieleden van de slachtoffers en de overleden mensen wil ik heel veel succes en sterkte wensen.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

18. yelena

yelena Lid

10 apr 2009
    22
    0
    0
    ben ik nou echt de enige wie het belachelijk vind dat alles afgelast is dan?
    Leef echt met de mensen mee,maar moet iedereen nu een rot dag hebben door zo'n kerel?
    Hier in het dorp is werkelijkwaar echt alles afgelast!tja,mag ik misschien hard zijn,maar ik vind het echt stom!

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

:( Geen woorden er voor.. Vind het vreselijk..

20. Milla

Milla Niet meer actief

Blijkbaar hoor je dan tot de minderheid, als het je echt wat doet, net als de meeste mensen, heb je niet zo'n zin meer in een feestje.

Deel Deze Pagina