Het zijn idd al 5 doden. Ik vrees dat die man het niet gaat overleven, dus ik denk niet dat de familie van de overledenen ooit een reden zullen horen.
5de dode staat op nu.nl Mensen wat een verschrikkelijk drama. En dat op de mooiste feestdag die we in Nederland hebben...
Wat afschuwelijk zeg. Elke keer als ik weer beelden zie, krijg ik kippenvel. Wat erg voor de mensen die dit hebben moeten meemaken, voor de slachtoffers, hun familie en naasten. Veronique, wat heftig voor jou en je omgeving. Maar wat ben ik blij voor jullie dat jullie ongedeerd zijn. Veel sterkte.
Jeetje Veronique... ik had al de hele dag kippenvel door wat ik zag... jeetje wat heb jullie een mazzel gehad zeg.. Een dikke knuff voor jullie! Heb er ook echt geen woorden voor wat er gebeurd is, vreselijk vind ik het... Ben totaal niet into het koningshuis zeg maar, maar dit is echt niet normaal meer...
Verschrikkelijk , in een woord afschuwelijk , allemaal die arme onschuldige mensen .. Begrijp gewoon niet wat er in sommige mensen omgaat .. Denk dat die vijfde dode de dader is , las net dat hij al hersendood verklaard is .. Dan komt ie er nog goed vanaf de smeerlap ..
ik hoop juist dat hij dood is scheelt een hoop beslastinggeld . Wat denk je wat het kost hem op te sluiten en tbs enz als dat zou komen. Nee hoor zo iemand verdient het niet te leven .
ik hoop juist niet dat die pijp uitgaat.. zou wel prettig zijn als de nabestaanden nog antwoord gaan krijgen over het waarom.
Ook hier in België hebben geschokeerd naar de beelden gekeken! Hoe is het mogelijk dat iemand zo een mooi feest (waar wij hier nog veel van kunnen leren) zo bruusk en ongenadig onderbreekt... Kan echt niet begrijpen dat er de dag van vandaag nog zulke mensen in een beschaafd land rondlopen... Je hoort gewoon niets anders meer: Hier hadden we onlangs nog Kim de Gelder die baby's vermoordde in een creche, en ook vandaag vielen er onschuldige slachtoffers :x
Het is gewoon te heftig allemaal. Mijn vriend zag gewoon de mensen en kinderen liggen die hij net van te voren nog in levende lijven recht voor zich heeft gezien. Hij kon ze zo opnoemen op de filmpjes Voor mij mag die man dood zijn helaas is dit geen pijnlijke dood geweest dan als het zo is.
Er zijn inmiddels al 5 doden.. Dit is bevestigd. En het gerucht gaat dat de bestuurder hersendood is.. Maar dat snap ik dan niet want hij heeft in de auto nog kunnen zeggen dat het een bewuste actie was. Zou ie daarna nog hersendood zijn geworden?
..afschuwelijk wat er vandaag gebeurd is! Dat iemand zo van het padje af kan zijn om andere mensen in gevaar te brengen wat een egoistische daad. De beelden die ik gezien heb zullen me lang bij blijven. zeker een shot waar een klein meisje huilend te zien is helemaal overrompeld van wat ze net gezien en gehoord heeft. hoop dat de dader het overleeft zodat hij gestraft kan worden voor zijn daden, als hij dood zou gaan zou het de makkelijkste uitweg voor hem zijn.
@veroniQue ik hoop dat je en jouw gezin het straks een plekje kunnen geven. ik wens jullie heel veel sterkte nu jullie door het oog van de naald zijn gekropen. Verder gaan me gedachten uit naar slachtoffers en de familie van de overledenen. Ik heb er echt geen woorden voor van wat er vandaag gebeurt is.. Het is een koninginnedag met een zwart randje dat we nooit meer zullen vergeten.
Voor zo'n laffe daad zijn gewoon geen woorden........ Ik heb het idee dat het zijn plan was om het niet te overleven. Ik hoorde bij het nieuws dat het een nette huurder was en dat hij miv 1 mei zijn huur had opgezegd. Tja waarom zou je anders toevallig per 1 mei je huur opzeggen he. Hoop eigenlijk ook dat hij nog niet dood is, ook al kost het ons belastinggeld. Laat hem maar een paar weken flink lijden in dat ziekenhuis en een verklaring afleggen en dan het loodje laten leggen. Mijn gedachten gaan uit naar alle slachtoffers.
Gisteren hoorde ik via turkse zenders ( 9 turkse militairs om het leven gekomen zijn door de teroristen PPK). Die verdriet had ik al. En vandaag deze aanslag. Het verdriet is erger geworden. Hoe veilig leven wij! Ik vind het zo erg. Mensen wouden FEEST vieren, omdat het is KOniningendag is. En gebeurt er dit. De gene die het heeft gedaan,is op dit moment HERSENSDOOD! had gewilt dat die leefde, hij moest zijn straf levend krijgen. Mijn gedachten gaan uit voor alle slachtoffers
Hij had niet per 1 mei opgezegd. Hij moest er per 1 mei uit zijn omdat hij zn huur niet meer kon betalen ivm ontslag. 5e slachtoffer al (de 5e is dus niet de dader...al vrees ik dat hij de dans ontspringt met al die geruchten over hersendood) En belasting centen kosten? SO WHAT! Liever al die mensen die hier een trauma van hier naar ginder van hebben geholpen met wat antwoorden op vragen die hen anders de rest van hun leven zullen blijven achtervolgen.
Net op het nieuws zeiden ze dat hij de huur per 1 mei heeft opgezegd en dat hij gewoon altijd betaald heeft. Verschrikkelijk wat er is gebeurd, ik snap gewoon niet waarom mensen zoiets doen????? Ik hoop ook dat hij het overleefd en dat hij dan heel hard gestraft gaat worden, maar als hij al hersendood is dan zit die kans er denk ik niet meer in