De huurbaas heeft bevestigd dat hij een "nette man" was die altijd netjes zijn huur betaalde. Hij had wel degelijk zijn huur opgezegt, morgen zouden de nieuwe bewoners in het huis komen.
Ohw mag toch hopen dat die man toch een pijn heeft gehad zeg! Maar kan niet genoeg zijn, want hoeveel leed hij de andere mensen heeft aangedaan is niet te beschrijven. Heb er geen woorden voor, waar gaat het heen hierzo
Er is ook al een hyves opgezet om steun te betuigen; http://steunapeldoorn.hyves.nl/ Heb net mezelf ook aangemeld.. ... kan er met mijn hoofd niet bij hoor ...
ik ben shocked!. dit is toch niet normaal meer. wat een drama, vreselijk. Heb er geen woorden voor. veel sterkte aan de nabestaanden.
@ veronique86: meid, ook van mijn kant heel veel sterkte. Wat een heftig gebeuren... Gelukkig zijn jullie allemaal in orde maar je partner zal het er vast ongelofelijk moeilijk mee hebben aangezien ie alles gezien heeft... Overigens vind ik het niet raar dat er door gefeest wordt. Qua veiligheid is het absoluut niet verstandig alles abrupt af te breken dus ik ben het helemaal met de besluiten eens dat ze het geleidelijk aan af breken.
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is of ze een paar uur geleden het evenement op het Museumplein afgelast hadden, waarbij men sprak van 200.000 mensen die ineens naar huis zouden willen en de situatie waarin het evenement gewoon doorgang had gevonden, tot 24.00 uur geduurd had en de mensen daarna tegelijkertijd naar huis hadden gewild? Ik blijf erbij dat het een en al commerciële denkwijze is van 538 om alles door te zetten. Alleen dat ze dan zeggen dat ze onder het mom van de veiligheid het niet vroeger wilden laten beëindigen .... Ik vind het vreemd. @Veronique, ik hoop dat je genoeg steun om je gezinnetje heen hebt om deze shock teboven te komen! Heel veel sterkte nogmaals! Groetjes, Josien
ook hier vol verbazing zitten kijken. nog steeds trouwens hier in arnhem zijn alle gemeentelijk festiviteiten af gelast. inmiddels al 5 doden en dan liggen er nog in het rijnstate. wat ik trouwens heb gehoort is een van de gereanimeerde mensen een zwangere vrouw. wat ik trouwens raar vind is dat er word gezegt dat hij geen eerdere bekendheid heeft gehad bij politie terwijl deze man in zijn huis in velp brandheeft gesticht,
ik vind het ook onbeschoft en zeer ongepast dat ''ik hou van holland'' de herhaling van gisteren word uitgegezonden. Daarin is een voorstukje waar je koningin beatrix iets hoort zeggen over een groot feest enz. Spijt me maar vind ikz eer ongepast!! En josien dat riep ik vanmiddag ook al! Hier is het heel stil in het dorp geen vlag geen mens geen feest te bekennen ! en vind ook dat het zo hoort uit respect ! sterker nog geen behoeft aan gehad ook
Volgens mij ligt dat niet echt aan 538, de burgemeester hefet toch ook op tv verkondigd dat het gewoon doorgaat. Maar ik kan het me aan een kant wel voorstellen..oke tuurlijk moet iedereen aan t einde massaal naar huis. Maar stel dat ze t af hadden gelast, dan zou ik ook bang zijn dat vooral de dronken mensen herrie gaan schoppen omdat ze weg moeten en niet meer kunnen zuipen. Dronken mensen kunnen nogal lastig zijn en niet echt helder denken.... Maar het is echt een verschrikking wat daar gebeurd is, heb dan ook echt zitten huilen toen ik de beelden zag. Want een hel zeg! Zoveel levens verwoest door zo'n ziek persoon! Als de dader dood zou gaan, dan is dat wel de makkelijkste manier voor hem!!!!
Dat iedereen aan het einde ook massaal naar huis gaat is waar. Maar als je in 1 keer het grote feest stil zet, dan gaan er gewoon rellen ontstaan. Je kunt niet van dronken mensen verwachten dat ze bij een abrupt einde er zomaar mee akkoord gaan. Nu is het ruim van tevoren afgekondigd dat het feest eerder zou ophouden. Ik begrijp niet dat jullie dat niet begrijpen.
@ josien: ik vind het BELACHELIJK dat je denkt dat het een commerciele reden heeft van 538. Ga er zelf maar staan zou ik zeggen, en vertel 200.000 mensen dat ze NU naar huis moeten ipv die avond. Je kunt er wel vanuit gaan dat de directeur dat in hele goede overweging heeft genomen en dit bovendien heeft overlegd met de beveiliging van het feest en de stad.
Dit word van te voren opgenomen net zoals meer programma's voor radio en tv!!! Het was dus niet te voorzien helaas. Wat er dus veranderd kan worden zoals knippen in een band gebeurt echt wel! Dat is het risico van opnemen en later uitzenden in medialand
538 hebben wel hun meedeleven betoond ( of hoe je dat moet schrijven/zeggen) 1 min stilde... vind het al knap dat ze 200.000 man stil hebben gekregen.
Ik vind het ook niet meer dan normaal dat ze de activiteiten op het museumplein niet abrupt hebben stopgezet. Ik was erbij toen er een paar jaren geleden rellen uitbraken op koninginnedag en het was geen pretje. Om dat te voorkomen hebben ze het op een andere manier gedaan. Nou, prima toch?