Mijn man heeft de afgelopen jaren wel eens geblowd en daar heb ik ook geen problemen mee. We hebben het echt over eens in de paar jaar. Als hij coke zou gebruiken en vooral erover zou liegen... mocht hij lekker bij zn ouders gaan logeren. Waarbij ik zelf overigens het liegen het ergste vind... coke is ook niet oké hoor, maar liegen tegen je partner vind ik een enorme vertrouwensbreuk
Dit inderdaad. Bij pillen en andere harddrugs zou ik wel ingrijpen, ik zou te bang zijn dat er wat gebeurd of dat mijn man verslaafd raakt. Maar afentoe een blowtje zou ik niet erg vinden. Er zijn genoeg mensen die dagelijks bier en wijn drinken, maar als mensen weleens blowen dan is dat bijna een schande.
Zo eens in de zoveel tijd blowen zou ik niet zo erg vinden maar hard drugs wel. Om meteen te zeggen dat man er dan niet meer in komt vind ik wel ver gaan, dat kan ik namelijk van tevoren niet zeggen. Gelukkig heeft mijn man er in het verleden slechte ervaringen mee gehad toen hij het 1 of 2x geprobeerd heeft.
Weet je wat ik soms apart vind? Mensen vinden het niet raar als iemand iedere dag, na een dag hard werken, een biertje drinkt maar als iemand in plaats van dat biertje een blowtje rookt is het not done? Ik vind het vreemd want alcohol blijkt slechter te zijn dan wiet, maar dat zal wel komen omdat alcohol '' geaccepteerd '' is.
Ehm tsjah, als de kinderen er niet bij zijn ( weekendje opa en oma ) dan zou ik er niet heel boos om worden. Leuk zou ik het niet vinden, maar het is een volwassen man en zijn keuze. Zolang hij er maar niet over liegt en stiekem doet. Ik ken er trouwens genoeg die alleen op een festival een lijntje of pilletje nemen. Hooguit 3/4 x per jaar. Ik zou dat geen enkel probleem vinden. Zelf ben ik een dikke schijtert en durf dat echt niet ( niet meer ). Heb mijn tijd wel gehad Blowen interesseert mij helemaal niks. Ik vind alcohol erger
Ik accepteer niks (geen alcocholmisbruik, blowen of andere drugs). Ik vind het écht allemaal heel eng om eraan te beginnen, bang voor verslaving denk ik.
Misschien heeft dat te maken met het ‘doel’ waarmee je blowt versus het ‘doel’ van alcohol gebruik. Ik drink wijn, omdat ik dat lekker vind. Vooral als we gaan uiteten en we nemen een wijnarrangement, zodat er een goede wijn-spijscombinatie is, vind ik dat echt genieten. Maar dagelijks drinken doe ik niet, want alcohol heeft nou eenmaal een neveneffect. En ik zou het ook niet gezond vinden als mijn man dagelijks zou drinken (en hij werkt echt heel hard ) Blowen doen de meesten toch juist vanwege het effect en niet omdat het nou zo lekker is. (Denk ik tenminste .) En dat vind ik gevoelsmatig toch anders. Vooral bij een volwassene met kinderen.
ik vind drugs niet oke net als drank en sigaretten en dus geen uitzondering in dat pilletje mag wel en die niet...allemaal slecht en schadelijk
Het zou hier einde huwelijk betekenen. Van beiden kanten trouwens (als ik het dus zou doen). Voor ons is harddrugs echt een no go.
Een blowtje zou ik geen problemen mee hebben, maar harddrugs vind ik onacceptabel. Sowieso zit er heel veel troep tussen tegenwoordig..... Als je single bent, leef je uit zou ik zeggen, maar ik vind dat je dat soort risico’s niet moet nemen wanneer je nog een gezin thuis hebt.
Hier is het ook echt not done. Ik ben nooit in mijn hele leven met drugs in aanraking gekomen. Niet bij mezelf niet in mijn omgeving, dus voor mij echt iets heel exotisch dat je "gewoon niet doet". Overigens drinken we ook geen alcohol, man nooit en ik zelden. Ok wordt hier niet gerookt.
Wij laten gewoon alles testen hoor, voordat we het slikken. Ook als single en student altijd al gedaan.
Ik vind het niet kunnen.Zeker niet als je kinderen hebt.Je heb dan een grote verantwoordelijkheid te dragen.En daar hoort onvolwassen gedrag niet bij.
Ik zou dit nooit accepteren. Maar mijn vriend zou het ook nooit doen. Hij is in zijn jeugd nogal losgegaan en is een keer in het ziekenhuis beland. Sindsdien heeft hij alle drugs afgezworen en wordt hij al misselijk als hij bijvoorbeeld hash ruikt. Maar ik ben echt fel anti drugs. En al helemaal coke! Waarschijnlijk zou het bij mij einde oefening betekenen.
Dat zou ik écht niet oke vinden. Blowen als hij met vrienden is en ik bij de kinderen ben dat kan nog. Alles wat verder gaat dan dat gaat er bij mij niet in. Gelukkig heeft mijn man daar geen interesse in en snapt hij de gevolgen van drugsgebruik.