Ik vraag me nu serieus af waar die coke en pillen gekocht worden. Het zal wel aan mij liggen maar ik heb werkelijk geen idee hoe je daar aan komt, aangezien handel in harddrugs illegaal is...
Noem me een zeur, maar ik heb echt een hekel aan drugs. Mocht mijn man wel drugs gebruiken dan heeft ie wel een probleem. Zelf drink ik geen alcohol, maar heb er geen problemen mee als mensen wel wat drinken. Jezelf helemaal het laplazarus drinken vind ik dan weer het andere uiterste en dus niet oké.
Dat is zo makkelijk te krijgen maar ja ik ken dan ook genoeg mensen waar ik het kan halen zeg maar. Maar als je er nooit mee te maken hebt gehad dan kom je ook niet in contact met mensen die dat verkopen.
Waarom ik vroeger veel gebruikte, Om weg te vluchtten van mijn jeugd, van alles dat me ongelukkig maakte. Dan verlies je jezelf en dan is er geen houden meer aan. Dat kan ik niet goedpraten maar is wel iets wat gebeurd is, dus iets wat ik niet kan ontkennen. Toen gebruikte ik het voor de verkeerde redenen. Nu weet ik het verschil is tussen wegvluchten in een niet realistische wereld of je fijne gevoel op dat moment versterken. Wat haal je daar uit dat je anders mist, dat is een goede vraag. Leven op het randje. Het gevoel, de Rush, de totale vrijheid die ik ervaar als ik het gebruik. Om daarna weer terug te keren in het "normale" leven.
Ik wilde vroeger graag alles proberen. Nou had ik voor mijzelf wel grenzen, want ik heb natuurlijk geen heroïne gespoten en hallucinerende drugs vind ik niet leuk, dus ook paddo’s etc heb ik nooit gebruikt. Maar verder heb ik veel geprobeerd. En dat ik het soms nog gebruik is omdat het zo ontzettend leuk is. Een pil maakt het festival nóg leuker. Maarja, ik zou een beetje MDMA standaard in het kraanwater ook echt een prima idee vinden, zou de wereld een stuk gezelliger van worden Dat het illegaal is betekend natuurlijk niet dat het moeilijk is. Kijk maar naar illegaal films streamen. Mag ook niet en toch doet de halve wereld het.
Ja, nou dat is wat ik me dan afvraag (niet dat ik op zoek ben naar een adresje hoor ), ken je die mensen dan via via?Of ben je zelf op zoek gegaan? Ik zeg ook helemaal niet dat het moeilijk is in het algemeen. Ik zeg dat ik geen idee heb waar je zoiets haalt. Dus voor mij zou het op dit moment rete moeilijk zijn
Ik ben anti drugs, maar heb dan ook gezien hoe een “gezelligheids” gebruiker verslaafd werd. Wij hebben een puber in huis, en ik vind dat wij daar een voorbeeldfunctie voor moeten zijn. Als blijkt dat mijn man op een feestje drugs heeft gebruikt dan vind ik dit niet tof. Hij wil ook niet dat zijn zoon drugs gebruikt dus dan moet je het als ouder ook niet doen.
ik schrik echt van het drugsgebruik van mensen hier hoor, zowel nu als in het verleden.....En ook hoe makkelijk sommigen erover denken En ja, ik drink wel alcohol, maar ik vind een glaasje wijn bij het eten toch echt totaal anders dan joints en cocaine. Net wat al gezegd werd: ik zou niet eens weten waar ik het zo moest halen, al die pilletjes en toestanden
Sorry.. maar ik vind het wel een beetje onfatsoenlijk om zo’n opmerking te plaatsen. Iemand gaat niet voor niets verder onder een andere naam.
Hij heeft 2 vrienden die erg van pc games houden en zelf vind hij gamen ook erg leuk. Hij blowt trouwens niet. En zover ik weet hebben hij en zijn vrienden helemaal niks met drugs.
Misschien als je met dat soort mensen om gaat dat je het normaler vindt, maar dan heb je echt een ander soort "wereld" waarin je zit dan de meesten hier. Ik zou het echt niet normaal vinden als ik iemand kende waar ik cocaïne kon halen.
Wel gezellig dat ze dat nog doen. Mijn man organiseerde zulke party’s vroeger. Ze hebben het twee jaar terug weer eens geprobeerd te organiseren maar er was te weinig animo waardoor ze helaas niet uit te kosten konden komen.
Ja hmm. K ben toch echt een heel normaal gemiddeld iemand. Maar 2 telefoontjes verder en ik kan zo wat halen als ik wil...
Ik ben, en ik spreek puur voor mezelf, tegen alles waarbij ik de controle over lichaam en geest kwijt kan raken. En daar bedoel ik idd ook alcohol mee. Moet er niet aan denken de controle over mezelf kwijt te raken. Gelukkig hebben wij allebei de behoefte niet. Zou ook niet goed gaan anders. Tuurlijk....een wijntje oid op zn tijd ben ik echt niet vies van. Maar teut zal je mij niet zien. En gezellig dat ik ben zonder alcohol of drugs
Misschien naar een discotheek gaan en vragen aan iemand die onder invloed is, of naar de koffieshop. Het is niet heel erg moeilijk hoor. Ik ken zelf ook mensen die gebruiken. Ik heb het nooit gedaan, behalve alcohol en heel af en toe een blow. Zo lang geleden!
Snap ook niet, als je af en toe een pilletje neemt, je zo graag wilt bijdragen aan al die ellende die drugssmokkel met zich medebrengt, moorden, Colombia, Mexico... omdat jíj zo graag even uit je dak gaat. Vreselijk