Incontinent

Discussion in 'Na de bevalling' started by Suuz750, Feb 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suuz750

Suuz750 Actief lid

Dec 4, 2008
    419
    0
    0
    Op 4 februari ben ik bevallen van een prachtige zoon. Sinds de bevalling ben ik incontinent: ik kan mijn urine niet meer ophouden. Dan hebben we het niet over een paar druppels verliezen, maar over bij het opstaan de inhoud van de hele blaas laten lopen. Ik gebruik nu incontinentie materiaal ('s nachts zelfs een luier...). Volgende week komt de fysio om te kijken wat zij kan doen. Mentaal heb ik er een behoorlijk tik van gehad, dat ik incontinent ben. Wie heeft dit probleem ook (gehad) na de bevalling en wil ervaringen uitwisselen?

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

tjee meid wat rot voor je! nee geen ervaring maar wil je veel sterkte wensen

3. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik heb er ervaring mee jammer genoeg!
    De eerste 3 maanden na me bevalling was het het ergste inderdaad.
    Als ik dacht uitgeplast te zijn en ging staan kwam en nog een heleboel maar ook flinke beetjes verliezen, met niezen, hoesten te snel overeind komen noem maar op.
    2 maanden terug naar de gyno geweest en die consanteerde een lichte blaasverzakking. Nou had ik tijdens mijn zwangerschap al fysio vanwege behoorlijke bi.
    Van haar heb ik oefeningen gehad dat heeft deels geholpen maar nog moet ik echt iedere dag tena inlegkruisjes gebruiken.
    Ik heb het er ook moeilijk mee , maar de tijd zal leren of het weer goed komt.
    Suc6 ermee meid jou bevalling is nog maar net achter de rug dus zeg nog weinig, alles heeft vanbinnen een goede opdonder gehad!

4. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jemig das wel heel erg meid, kijk incontinentie (zeker aangezien het nog zo vreselijk kort geleden is) is wel heel normaal (zelfs veel) maar zoveel nee das niet normaal.. ik hoop dat ze snel wat kunnen vinden en je ermee kunnen helpen!

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    IK heb er ook last van gehad, maar dan was het idd druppels verliezen als mn blaas volzat, maar niet zo erg als jou. JEe wat vervelend zeg! Ik hoop ook dat ze wat voor je kunnen doen.

6. xxxCorinaxxx

Jan 12, 2008
    17
    0
    0
    Verzorgende
    Amsterdam
    Aan het begin zeker de eerste 3 maanden wel last van gehad vooral na het plassen als je dan dacht uitgeplast te zijn en je dan op stond,tis nu echt al een heel stuk minder en ben er bijna vanaf,ik deed wel veel bekkebodemspieroefeningen.
    Heel vervelend voor je en veel sterkte!

Share This Page