even een vraagje hoor. ik ben meer als 5 maande geleden bevallen van onze dochter. ik zit netjes aan de pil. maar ik neem niet de pil in om vaste tijden. de maand hier voor had ik maar 2 dagen bloed verlies en 3 dag das het over dus gewoon weer aan een nieuwe strip begonne. maar ik stik de moord van de rug pijn opgezetten borsten en paarze tepels af en toe lekken me tepels blijk bij onzwanger normaal te zijn.(ik heb geen bv geven) en krampen dat ik ongesteld moet worden en dat is al meer dan een week. ik verlies belagelijk veel vagina vocht. en zo verschrikkelijk moe. is dit puur ontzwangeren ???
Maar wat bedoel je met om vaste tijden? Wel dagelijks neem ik aan toch? Zou je niet zwanger kunnen zijn?
Ik herken het goed, paarse/blauwe tepels, af en toe lekken ze nog. Ik heb 2 weken bv gegeven en daarna mee gestopt. Maar goed, ik ben 4 weken geleden bevallen. Ben je trouwens snel weer met de pil begonnen?? ook toen je nog niet ongesteld was geweest?? ik heb nu ook al 5 dagen zeer lichte menstruatiepijn in mn buik en rug. Ik hoop dat je er wat aan hebt... Groetjes
hahah wel dagelijks. somige dames hebben vaste tijden er voor elke dag. bevoorbeeld 8:00 s,morgens. ik denk dat de kans best klein dat ik zwanger ben.
Toen ik je symptomen dacht, dacht ik meteen die is zwanger! Nu ik de foto zie zeg ik al helemaal zwanger! Ik zie duidelijk een tweede streepje.
Ik zou over 2 dagen nog een keer testen...als je echt zwanger bent dan zal de streep toch wat duidelijker moeten zijn. zie nu dat ik een foutje hebt getypt...eerste 'gedacht' moet natuurlijk 'las' zijn
als je echt een streepje ziet dan ben je zwanger. maakt niet uit hoe als ie nog heel licht is. anders moet je voor de zekerheid die test van clear blue doen. die geeft ook aan hoe lang je zwanger bent. ik had toen ook een heel licht streepje en twijfelde. maar de clear blue test zei dat ik 2 weken zwanger was. en dat klopte. het hormoon waarop getest wordt is dan nog niet zo veel aanwezig!!! Succes!!!
Ik zie ook heel duidelijk een streepje!! zou over een paar dagen nog een testen kijken of het duidelijker word.
fijn dat jullie het ook zien wacht netjes even af. want hoor in een best veel dat ze vals testen :S die 2 voor 5 euro
Nee joh die 2 voor 5 euro van Kruidvat zijn juist in heel veel onderzoeken als beste eruit gekomen!! Die is heel betrouwbaar!!