Roan heeft het de eerste maanden van zijn leventje erg zwaar gehad (kma, reflux etc) Hierdoor huilde hij echt heel veel, raakte oververmoeid en zo was het cirkeltje weer rond. Omdat we soms door de bomen het bos niet meer zagen en wel iets voor hem wilde doen opende ik veel topics waarin ik om raad vroeg. We zijn dus ook erg dankbaar voor alle steun, tips etc die we in die tijd hebben gekregen. Maar nu wil ik gewoon eens zeggen dat zoooooo trots ben op mijn kleine mannetje! Hij is 13 mnd en doet het zo goed. Hij loopt al vanaf dat hij 10 mnd is, begint nu echt steeds duidelijker te praten, lacht de hele dag, kan zichzelf heel goed vermaken, slaapt heel goed (en veel), komt regelmatig kusjes en een knuffel geven, en, en, en... Ik ben zoooooo verliefd op hem!!! (al is het soms ook echt een draakje) Dat mocht ook wel een keer gezegd worden vind ik. Onze Roan, onze TROTS!!!
SUPER!!! Heel leuk om ook eens te horen, gewoon hoe goed het gaat. Geniet er lekker van en.. binnenkort een brusje zie ik, heel veel plezier met elkaar!!!
Trieske wat leuk om wat van je te lezen en om te zien dat je weer zwanger bent Ik heb ook meegekletst in de nov2009 mama's topic. Heerlijk he hoe trots je kan zijn op je kind. Ik ben het ook weer elke dag. Mijn zoon liep 2 weken voor zijn 1e verjaardag. Het is zo'n heerlijk eigenwijsje
Hey Lautjuh! Ik herkende je naam meteen! Leuk weer wat van je te horen... Wat fijn dat het ook zo goed gaat met jouw zoontje! Ja de tweede op komst, we kijken er erg naar uit. Jullie al plannen voor een tweede?
Fijn dit te lezen Trieske! Ik weet nog dat wij met onze kindjes in dezelfde situatie zaten (ook nog eens dezelfde geb. datum ) maar ik herken wat je zegt helemaal. Danique is zo vrolijk en gezellig en knuffelig (op zijn tijd) en ik ben idd gewoon verliefd op haar! Super dat het met jullie dan nu ook zo goed gaat! Geniet er maar lekker van Is Roan ook helemaal van zijn reflux problemen af? Danique gelukkig wel, al toen ze 7 maanden was kon ze zonder medicatie en heeft daarna geen last meer gehad. KMA is hier nog niet bewezen maar ze krijgt niks met km erin, drinkt dus soya melk, maar ik heb ook niet het idee dat ze iets mist zonder km
Wie zegt dat wij een 2e willen?? Haha nee wil het heel graag, maar ik wil eerst wat vastigheid met mijn werk. Ik heb net een jaarcontract gekregen. En ik wil dat Nils wat ouder is zodat hij zich wat makkelijker zelf kan redden. Ik weet nog inderdaad dat je zo'n zorgen had om Roan. Nils huilde in het begin ook heel veel. Ik heb er 2 maanden mee rond gelopen. uiteindelijk naar een osteopaat geweest. En hij bleek helemaal vast te zitten in nek en schouders door de vacuum. Ik mis de babytijd enorm, want achteraf gezien heb ik er helemaal niet zo van kunnen genieten. Dus het verlangen naar weer een baby is wel groot.
Hey Lynn, Wat leuk dat je ook reactie plaatst Wat hebben wij getobt he, wat hadden en blijkbaar hebben we veel gemeen mbt onze kindjes. Super dat het zo goed gaat met Danique, na zo´n moeilijke start is er niets fijner dan dit he. Roan is (hoe toevallig ook) rond de 7 mnd van de medicijnen af gegaan en dat ging gelukkig heel goed. We hebben wel een provocatietest gedaan in het ziekenhuis maar daaruit konden ze niet bewijzen dat het kma was. We zijn de koemelk toen langzaam op gaan bouwen en dat gaat nu goed. Zijn flesvoeding heeft hij altijd kmvrij gekregen, nu nog. Zodra we er ook maar 1 schepje standaard door mengen dan is het raak. Ach, de flessen gaan er toch af dus ik ga er niet moeilijk over doen. Heb je het nog wel eens geprobeerd om Danique iets met koemelk te geven? Mij is verteld dat ze er vaak met het jaar overheen groeien. En inderdaad, als het zo goed gaat is het prima toch?! Leuk wat van je te horen en echt heel fijn dat het zo goed gaat!
Dat herken ik enorm! Door alle zorgen zijn we waarschijnlijk vergeten te genieten van de babytijd! Wel fijn dat je bij Nils hebt gevonden wat het waarschijnlijk was...
Ja na 1 behandeling was het al een compleet ander kind. Ik heb in totaal 5 behandelingen met hem gehad.