Indalen 32 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chocoladekoekje, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hoi meiden,

Ik heb het idee dat de kleine nu al aan het indalen is, kan dat?

Mijn buik lijkt lager te hangen, het kontje ligt niet meer tegen m'n ribben, maar iets lager (waardoor ze meer ruimte heeft om met haar voetjes lekker tegen m'n ribben te schoppen, haha). Ik heb minder vaak en minder heftig last van maagzuur (eerder was ik vanaf 15u 's middags tot 's nachts rennies aan het slikken omdat ik er anders misselijk van werd en nu kan het meestal af met één rennie voor het slapen gaan). Ook moet ik veel vaker naar de wc voor een klein plasje en er 's nachts zelfs een keer of 4 voor uit in plaats van één keer.

Het lijkt me erg vroeg, maar kan iemand hier iets nuttigs over zeggen?

2. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Dat kan best al hoor! Bij mij was ie bij 30 weken al ingedaald. Dat was wel heel vroeg maar het kan wel.

3. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hoi,

Kan goed dat ze al een gedeelte in gedaald is of misschien zelfs helemaal. De eerste was bij mij ook met 32 weken ingedaald, de tweede nu ook is inmiddels helemaal ingedaald, heeft de verloskundige gister nog bevestigd.

Dit is niet echt abnormaal vroeg hoor, sommige kindjes dalen later in sommige weer eerder, of stukje bij stukje.

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Dank jullie wel :) Toch wel een fijn idee dat ze dan waarschijnlijk in ieder geval niet meer gaat draaien!

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mijn dochter is met 29 weken ingedaald maar lag nog niet vast.

Deze is met 27 weken ingedaald en lag direct al vast..

6. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Heb het idee dat ze hier ook al een beetje is ingedaald...vorige week al...had zo'n rare buikpijn onderin..ongesteldheidsgevoel..gepaard met harde buiken...niet pijn genoeg om te bellen ofzo maar wel genoeg om chaggo te zijn...heeft 3 uur geduurd..volgende dag was het over..misschien indalingsweeen? maar weet het niet zeker natuurlijk..
    moest er vanacht ook echt 4 keer uit om te plassen pff... maar maagzuur heb ik nog wel en heb niet het idee dat mijn buik lager hangt... ben benieuwd wat de vk volgende week zegt..

Maar Elletjo het kan wel hoor..is niet raar bij 32 weken indalen..baby van een vriendin van mij was bij 30 weken al ingedaald..

Deel Deze Pagina