Groeie start voeding van Nestle

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kappiegirl, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    #1 kappiegirl, 6 jan 2011
    Laatst bewerkt: 6 jan 2011
    Hallo Allemaal,

Ik zoek mensen die ervaring hebben met Nestle Groeie start voeding 1 en volgende pakken natuurlijk ook.

Ik heb al bij het flesvoedingstopic een topic geopend maar niemand lijkt het te gebruiken of heeft info voor mij.

Ik ben van plan om ons kindje wat eind deze maand of begin volgende maand geboren gaat worden deze voeding te gaan geven maar omdat het een relatief nieuw product is volgens mij wil ik toch wel wat reactie´s van ervaringsdeskundige die deze voeding dus ook aan hun kindjes geven.

Voorheen heb ik mijn zoontje Frisolac (toen nog) gegeven en de comfort daarvan omdat hij veel spuugde en mijn dochter heb ik in eerste instantie ook Friso geven 4jaar later maar die ging na 6weken al over op de Emfamil AR omdat ze Reflux had. Nu heb ik me verdiept in vanalles en kwam naar mijn mening deze voeding eigenlijk ook wel heel goed uit de bus maar heb nog nergens wat kunnen lezen over mensen die het ook daadwerkelijk geven aan hun kindjes en wat de ervaring ermee is enz.

Deze voeding wil ik ook juist geven omdat het extra zacht schijnt te zijn voor het buikje zodat ze minder krampjes zullen hebben. Maar er is niemand (behalve Nestle) die mij dat kan bevestigen nog.

Als er mensen zijn die deze voeding gebruiken of hebben gebruikt zou je even een reactie kunnen achter laten? Ik wil het beste voor mijn kindje en dus ook graag goede voeding geven.

Ik weet dat borstvoeding de beste voeding is die er te krijg is maar omdat ik geen borstvoeding kan geven moest ik me verdiepen in flesvoeding bij alle 3 dus vandaar ook dat ik hier druk mee bezig ben.
    Hoop dus op veel reacties, dus kom maar op...

Groetjes, Kappie

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb het mij ook heel lang afgevraagd, ook op de hyves van nestle naar ervaringen gevraagd enzo, maar niemand reageerd.

Ik wou in eerste instantie ook die voeding geven omdat ik zowiezo erg tevreden ben over nestle producten.

Maar omdat mijn dochter dus ook reflux had en nestle heeft nog geen comfort/ar versie, heb ik vooralsnog besloten deze voeding niet te geven.

Maar als er reacties zijn zou ik ook erg blij zijn.

3. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Vind het toch wel heel jammer dat er niet veel mensen zijn die dit product gebruiken en moet eerlijk zeggen dat ik het dan toch wel eng vind om het te gaan geven als ik er alleen maar via nestle vraag naar kan doen.
    Nou ja ik heb nog 2 of 3 weken voor de baby er is dus hoop op nog reactie als ik echt niet veel weizer word dan ga ik toch kijken naar andere voeding denk ik.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb wel ervaring met Nestle Groeie Start, maar dat is al nummer 3....
    Toen ik over moest van nr. 2 naar nr. 3 ben ik overgestapt van Nutrilon Omneo naar NEstle Groeie Start en het gaat prima!
    Tessa had veel krmapjes en verborgen reflux als kleine baby, mede daarom de Omneo.
    Weet niet of je hier wat aan hebt.....

5. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Dank je wel Mamanama ik heb overal wat aan super, dus de opvolgmelk 3 bevalt goed, dat is alvast 1 goede reactie toch? Ik hoop nog wat te horen over 1 en 2 maar goed dat zal misschien vanzelf nog wel komen.

6. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

Misschien een idee om je vraag ook een keertje bij na de geboorte onder flesvoeding zetten.
    Misschien krijg je daar wat meer reacties.
    Ik zelf heb ook naar die voeding gekeken maar had er ook nog
    weinig over gehoort.

Groetjesss Jetje

7. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Hoi Jettje,

Ik had inderdaad het zelfde onderwerp bij het topic na de geboorte neer gezet bij flesvoeding maar daar krijg ik helemaal geen reacties helaas.
    Ik vind het toch wel raar volgens mij is deze voeding net zo goed als alle andere merken en word het naar mijn mening ook best goed verkocht als ik zie dat er altijd wel wat blikken uit het schap zijn als ik in de winkel ben. Maar goed ik hoop op nog meer reacties misschien moet ik nog even geduld hebben haha.

Groetjes, Kappie

8. Meara

Meara Niet meer actief

Ik gebruik nr 3 al een tijdje. Mijn dochter is een buikjes probleem en sinds deze voeding gaat het ontzettend goed. Na haar reflux waar ze gelukkig wel overheen is vind ik het top voeding. Ik vraag me eigenlijk af of ze hypoallergene voeding hebben want ons kleine krijg die dan zeker

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Diemoet er ook zijn, Maera! Ik heb 'm alleen nog niet in de supermarkt gezien....

10. Mayootje

Mayootje Nieuw lid

11 jan 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo moeders,

Hier goede ervaringen met nestle groeie start 1
    Ik ben in de eerste week na de geboorte al begonnen met flesvoeding, omdat de borstvoeding niet op gang kwam. Wij zijn toen gestart met Nutrilon. Maar toen de prijzen weer verhoogd werden zijn we na 4,5 mnd overgestapt op groeie start. Ging zonder problemen, mijn dochter vind het heerlijk.
    Binnenkort stappen wij alweer over naar bus 2 (vanaf 6 mnd). Ben benieuwd hoe die gaat bevallen.
    Van mijn kraamzorg kreeg ik wel de tip om, als je eenmaal voor een merk voeding hebt gekozen, minimaal de eerste 3 maanden niet meer te veranderen ivm de darmen die daar niet tegen kunnen.

11. MamaBe

MamaBe Nieuw lid

24 jan 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ervaring met hypoallergene 2 voeding van NestLe groeie start, deze heb ik laatst bij kruidvat gekocht, zit in een doso, is prima, mijn meisje reageert er heel goed op:).

groetjes Mamabe

12. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier goede ervaringen met nestle groeie start nr 3,bevalt erg goed!

Deel Deze Pagina