harde buiken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nex, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hallo verloskundigen

    Ik heb sinds een week 's nachts steeds vaker pijnlijke harde buiken. Telkens als ik wakker wordt heb/ krijg ik weer een harde buik.
    Sinds dien heb ik ook vaker overdag een harde buik. Sinds een dag zijn ze soms ook overdag pijnlijk. Gister heb ik het bij gehouden en toen had ik ongeveer elk uur een harde buik (deze waren vooral in de ochtend en avond pijnlijk) Verder voelt mijn buik gespannen aan.

    Ik weet dat het vaak te maken heeft met dat je te veel doet maar dat kan bij mij op dit moment niet het geval zijn. Ik werk al 2 maanden niet meer en de laatste 2 weken heb ik zelfs bijna niets meer aan het huishouden gedaan.

    Nu is mijn vraag of het kwaad kan, ik weet al dat als de harde buiken regelmatig worden dat ik dan moet bellen maar dat is het niet. Wanneer heb ik te veel harde buiken en maakt het verschil dat ze pijnlijk zijn?

    Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoord, groeten Han
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Han,