Ik slaap niet meer.... Afgelopen nacht de hele nacht wakker gelegen door de rug en buikpijn.... Ik kan hoogstens 10 min op 1 zij liggen, dan doet alles zeer en moet ik me weer omdraaien. En dat de hele nacht door. Ik ben het zo zat he. Ik kan wel janken! 😢
Oewww dat is echt rot meid!! Hopelijk kan je vanmiddag nog even een uurtje pakken... Sterkte met de laatste lootjes
Vraag aan je verlos of je een nachtje in het ziekenhuis mag slapen!!! Dan krijg je een zwangerproof slaapmiddel en kun je eindelijk weer slapen en zo hopelijk de circel doorbreken. Ik heb het na veel aandringen van mn verlos ook gedaan bij mn eerste. Was hetzelfde termijn als jij, helemaal gebroken van het slaapgebrek. Zou het meteen weer doen!! Heb toen eindelijk weer een hele nacht geslapen en kon toen thuis ook weer slapen. Drie dagen hierna is mijn zoon geboren en ik was zooo blij dat ik dit uitgerust heb kunnen doen!!
Ik heb daar ook last van (ben 36.5 week zwanger). Soms slaap ik maar een uurtje per nacht. Bij mij hielp het om het matras eens om te draaien. Dat lag net even iets anders. Het blijft vervelend met een dikke buik en als alles pijn doet in iedere houding. Kzou het wel met je vk bespreken.
Ik heb het er met de verloskundige af overgehad... Ik word maandag gestript, dus iets eerder dan gebruikelijk... Al hoop ik dat deze pijntjes worden omgezet in weeën
Vervelend! Ik heb er ook last van al vanaf 20 weken door bekkenklachten. Het vervelende is voor jou dat je fit moet zijn voor de bevalling daarom zou de vk in mijn geval thuis langskomen in de nacht voor slaap en pijn medicitie. Misschien dus even overleggen met je vk! Sterkte
Nachtje slapen in het ziekenhuis! Ga ik deze week ook doen, hoor er goede verhalen over. Even bijtanken! Kijk er echt naar uit!
Hier hetzelfde. Al weken sliep ik slecht. Ik trok het niet meer. Ik heb een nachtje in het z'huis geslapen (heerlijk!) en nu gebruik ik een keer per twee dagen temazepam (lichte dosering). Alleen mag jij dit denk ik niet meer, omdat je rond je bevalling zit. Echt wat andere meiden ook zeggen...ga slapen in het z'huis. Dit is zo geregeld en heel normaal. Sterkte meid!