Indalen balletjes baby jongen

Discussie in 'Verzorging' gestart door Elsbeth82, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsbeth82

Elsbeth82 Actief lid

1 dec 2013
    116
    3
    18
    NULL
    NULL
    Even een vraagje, zoon is bijna 13 mnd. Moeten de balletjes altijd ingedaald zijn dus in zijn zak? Haha, heb echt geen idee... Heb er bij het cb nooit over gehad behalve dat ze er wel altijd naar kijken. Balletjes zitten er vaker niet in dan wel..
    Hoor het graag ;)

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    De zoontje van mijn schoonzus is14 maanden en wordt binnenkort geopereerd. Omdat zijn balletjes niet ingedaald zijn.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ze balletjes gewoon ingedaald zinn, anders hadden ze er wel wat over gezegd, hier kijken ze namelijk de aller eerste keer dat je op het cb komt al naar...

Buiten dat,,, gaan ze wel eens gewoon lekker warm in de buikholte zitten hoor, en daar is niks mis mee

Bij mijn oudste zoontje is dat vaak na het douchen met afdrogen..

Enne.... Dat blijft altijd wel eens gebeuren hoor, ook bij volwassenen, vraag maar aan je man:p

4. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Op volwassen leeftijd is daar wel iets mee...
    Volgens mijn ex-man zijn arts, is hierdoor de kans op verminderde zaadkwaliteit dubbel zo hoog...
    Als kind is men er natuurlijk niet zo mee bezig, maar als volwassen man, kijk je er toch op een andere manier naar.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Mijn jongste van 4 heeft 1 balletje die vaak terug omhoog schiet en hij moet 2x per jaar naar de uroloog voor controle. Of operatie nodig is weten we nog niet.

6. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.031
    3.287
    113
    Wij zijn afgelopen week met onze zoon van 2,5 naar de kinderarts geweest voor hetzelfde probleem. De kinderarts vertelde dat als de balletjes af en toe wel in het zakje zitten we voorlopig nog kunnen afwachten. De weg naar het zakje toe is dan toegankelijk en de strengen waar de balletjes aan vast zitten zijn lang genoeg. Wel moet in de gaten gehouden worden of die strengen meegroeien, dus daarom 2 keer per jaar controle. Als de balletjes vlak voor de puberteit nog niet stabiel in het zakje zitten, wordt er geopereerd.

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.284
    16.685
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Als je twijfelt kun je hem eens in een warm bad zetten en dan voelen.
    Deed ik destijds ook weleens bij zoon.
    Nu niet meer want hij is 12 jaar haha
    Bij twijfel op cb laten nakijken.

Deel Deze Pagina