hoi, ik zit met een paar vraagjes, sinds 2 weken heb ik steeds lage buikpijn, al voor controle geweest en kindje was al mooi aan het indalen (bij 34 weken) Nu ben ik 35 weken. urine test gedaan omdat ze dachten aan blaasontsteking dit was gelukkig niet het geval. En afgelopen dagen heb ik veel last van harde buiken en wat meer slijmverlies. Nu heb ik vandaag steeds als ik een stuk heb gelopen erge steken helemaal onderin (schaamstreek). dit trekt dan door naar mijn onder rug. Ook de harde buiken blijven steeds komen, er zit geen logisch ritme in. Zijn dit allemaal voortekenen dat mijn lichaam zich langzaam aan het voorbereiden is of moet ik me zorgen maken? Baby is nog wel lekker actief in mijn buik. Hoop dat het zo een beetje logisch over komt waar ik allemaal last van heb. alvast bedankt
Hoi gh1983, klinkt inderdaad als normaal gerommel op het laatst. Je bekken verweekt meer en daar kun je die schaambeen en rugklachten van krijgen. Als dat een beetje geirriteerd is, gaat je baarmoeder ook vaak opspelen en wordt het een soort cirkeltje. Het enige wat je nu nog kan doen is goed naar je lijf luisteren. Verder klinkt namelijk alles prima. Beweeg zolang het kan, neem rust als het je een beetje teveel wordt. Liefst nog daarvoor... Succes nog even! Groetjes Brigitte