Hoi dames, ik ben krap 35 weken zwanger en (ik vermoedde het al naar de verloskundige bevestigde het vandaag) de baby is al ingedaald. Betekent dit dat de bevalling mogelijk iets eerder zich zal aankondigen? Wat zijn jullie wijsheden en ervaringen hiermee?
Volgens mij niet. Vanaf week 32 is het normaal dat de baby indaalt, vanaf die periode voelen ze daar ook nadrukkelijk naar, dus als jou kindje nu is ingedaald dan is dat normaal. Was bij mij vorige week ook zo en er is niks gezegd over een naderende bevalling.
Zegt helaas vrij weinig. Onze dochter was met 30 weken al ingedaald en pas met 40+6 geboren. De kleine man is nu ook al ingedaald maar ga er niet van uit dat hij vroeg komt. (Om teleurstellingen tegen te gaan)
Helaas niet. Onze beeb was met 31 weken ingedaald en helaas gister gehoord dat ze er weer deels uitgeachoten is na 7weken ingedaald te zijn.. Onze 2e dochter was ook met 31 weken ingedaald, is wel blijven zitten. Maar kwam pas met 40.3.
Nee zoals iedereen al zegt, t zegt niks. Beide kids vanaf 30 -32 wkn aant indalen en vroeg vast int bekken. Beide 40.5 en 40.4 Deze kleine ook nu vast int bekken, we zullen zien wanneer ze komt.
Bij mij ook met 34 wk. Even off topic: Ik heb wel sindsdien meer last v mn bekken, de voorkant dan, met lopen. Komt dat doordat ie is ingedaald? Herkenbaar? Ik snap nu waar dat waggelen vandaan komt hihi. Nog tips om de klachten te verminderen?
Ja Wen, heeft daar idd mee te maken. Ook.de steken en menstruatiegevoel is daarvan. T hoofdje draait down under lekker overal en dat is gevoelig.
Volgens mij zegt het weinig! Mijn kindje was ook met 34-35 weken volledig ingedaald en ik ben bevallen met 41+3 ... Helaas
Dat zegt helemaal niks. Bij mij begon hij met 29 weken al in te dalen. In de weken die volgenden floepte hij steeds op en neer. Met 37 weken was hij volledig ingedaald en zat hij ook vast in het bekken. Inmiddels ben ik ruim 38 weken zwanger en nog niet bevallen.
Alleen openingstopic gelezen, en nog geen andere reacties. Toen ik met 30 weken bij VK was voor controle bleek dat onze kleine UK al (grotendeels) is ingedaald. Koppie mooi naar beneden in mijn bekken met 99% garantie dat ze niet meer gaat omdraaien. Zegt volgens mijn VK niets over hoe lang de bevalling nog op zich laat wachten, bij mij nog minimaal 7 weken op dat moment (nu nog 5 yeah!!)... Je krijgt alleen een meer 'waggelloopje'
Hier was die kleine uk al met 29 wkn ingedaald! Volgens de verloskundige ook enorm op tijd, maar ze benadrukte dat het niets zegt over eerder/op tijd bevallen.