mini plasjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daphnegracia, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphnegracia

Daphnegracia Actief lid

26 mei 2014
    123
    0
    16
    Ben nu 17 week en soms savonds als ik helaas nog wat thee gedronken heb een uur terug krijg ik als ik naar bed ga last van allemaal mini plasjes echt een paar druppeltjes en meer komt er niet maar zodra ik weer in bed lig moet ik zowat alweer plassen het is zo vreselijkn storend !!!!!!
    heb het ook oppeens gekregen en had hier eerst geen last van.
    Herkenbaar?:(

2. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hallo,

Ik heb dit ook, en ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat de baby dan even lekker op je blaas trappelt..

Ik ga soms plassen, en als ik dan weer zit voelt het alsof ik helemaal niet geweest ben! Best irritant maar als je bedenkt dat het de baby is verzacht die irritatie misschien een beetje:)

Ik heb het ook alleen in de avond overigens

3. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Ohja, en ik zou ook even voor de zekerheid een plasje langs de huisarts brengen. Schijnt nogal vaak voor te komen dat vrouwen tijdens de zwangerschap blaasontsteking hebben zonder het te merken, het uit zich dan anders dan wanneer je niet in verwachting bent.

4. Daphnegracia

Daphnegracia Actief lid

26 mei 2014
    123
    0
    16
    Ja precies zoiets dacht ik ook al, Ja zal ik toch maar even doen maar zo raar want overdag totaal geen last van als ik dan een blaasonsteking heb zou dit ook overdag op moeten spelen toch? maar voor als nog is dat miss ook wel een goed idee. ik denk ook dat het mijn meisje is. zal savonds wel lekker liggen te trappelen. op de laatste echo lag ze gelijk in het begin ook lekker met haar hoofdje naar beneden

5. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik denk dat het door de baby komt. Hier ook regelmatig last van. In de nacht erger dan overdag.

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Dit en het wordt alleen maar meer nu hij ingedaald is!
    Overigens is urine testen altijd goed. Ik heb t alleen 3 keer gedaan deze zwangerschap omdat ik dacht dat t wel een ontsteking MOEST zijn zo vaak als ik moest! Niet dus... Dus ja het kan echt vd beeb komen!

7. Eriva

Eriva Niet meer actief

hier hetzelfde

8. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar!
    Voor ik in bed lig moet ik al bijna weer:)
    Manlief snapt er niks van.....:):)
    Op de echo ook te zien dat mijn blaas zijn ultieme schop orgaan is hahaha:)

9. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0

Ook hier heel veel last van gehad. Nog steeds eigenlijk.

Misschien is het wel goed voor de zekerheid even een ochtendplasje naar de huisarts te brengen om een blaasontsteking uit te sluiten. Komt vaak voor bij zwangere vrouwen, zonder dat ze het echt merken.

10. Nureen

Nureen Actief lid

12 mei 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar idd door trappen baby,

Heb volgens mij wel een keer een testje laten doen, maar kwam niks uit.....dus als je ongerust bent kun je t doen....

11. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Ik heb hier ook last van :D
    Lig je net op bed... MOET JE WEER HAHA!!! Mijn man zegt ook: er kan niets meer in je blaas zitten, je bent net al 2x geweest!?
    Ik durf 's avonds ook niet zoveel meer te drinken, want dan is het 's nachts helemaal feest ;)
    Overdag heb ik er overigens vrijwel geen last van.

12. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ja hier ook, zo irritant! Ik voel alleen die kleine regelmatig even de gagnam style dansen op m'n blaas. Pffff!

Deel Deze Pagina