Ik ben benieuwd wie nog meer op de uitgerekende datum is bevallen. Ik ben op 19 oktober van mijn tweede kindje bevallen en dit was ook de uitgerekende datum. Vrij uniek en het voelde ook zeer bijzonder.
Ik een beetje De eerste keer dat ze mijn uitgerekende datum bepaalde kwam de verloskundige op 21 juni 2010 uit. Later deed ze hem nog een keer berekenen en kwam op 16 juni 2010 uit. Ben op 21 juni 2010 bevallen
ik ook een beetje ik was bij de vk van me dochter 26 augustus uitgerekend en ij de 20 weken echo 24 augustus ben dus 25 augustus bevallen precies er tussen in
Onze dochter is ook precies op de uitgerekende datum geboren en dat was ook nog eens op mijn verjaardag!
Oh dat had ik niet erbij gezegd, maar het was ook op mijn verjaardag Vind het eigenlijk wel erg leuk!
ik was 19 oktober 2009 uitgerekend en ben ook op 19 oktober bevallen van een prachtige zoon. dat ik nou kan zeggen dat het nou heel bijzonder was dat hij op die uitgerekende datum is gekomen nee. het was anders net zo bijzonder geweest hihi
Ik hoop dat ik niet beval op de uitegerekende datum: ben namelijk uitgerekend op mijn verjaardag! :S Ga met zwangerschapsverlof op bevrijdingsdag... Pfft...
Ik ben zelf op de uitgerekende dag geboren En mn jongste zoontje is ook op de uitgerekende dag geboren
Hier is de oudste op de uitgerekende dag gekomen. De jongste bleef lekker 10 dagen langer zitten haha.
Ja, ik ook. Van de oudste was ik 11-11-2006 uitgerekend en op die datum is hij ook geboren. De andere 2 bleven een week langer zitten.