Hoi, Ik hoef pas weer over 2 weken naar de verloskundige, maar ik word inmiddels gek van de pijn Ik heb sinds anderhalve week last van mijn rug. In het begin wat lage rugpijn aan het eind van de dag. Inmiddels heb ik 24 uur per dag last van mijn rug. Ik heb vooral last van mijn onderrug en met ademhalen voel ik die pijn ook met af en toe steekjes. Als ik lang moet staan, dan krijg ik steken in mijn billen en af en toe ook steekjes in mijn schaambot. Ik werk 36 uur per week in de gezondheidszorg en moet dus normaal redelijk wat tillen. Nu laat ik het zware tilwerk al aan anderen over, maar het staan en lopen en 8-urige werkdagen worden me ook wel te zwaar. Als ik bedenk dat ik nog zeker 12 weken moet werken met deze pijn en totaal nog 20 a 22 weken te gaan heb, dan kan ik daar erg depri van worden. Groetjes Saskia
Hi saskia, Het lijkt erop dat je wat last krijgt van je bekken, ik wil je daarom aanraden contact op te nemen met een fysiotherapeut ( Dit kan tegenwoordig zonder tussenkomst van je huisarts) Hij/zij kan je tips en oefeningen geven en beoordelen of deze klachten vanuit je rug of bekken komen. En of het verantwoord is te blijven werken. Geeft bij je baas wel aan dat je klachten hebt, zodat jullie samen kunnen bekijken hoe jullie dit gaan aanpakken. Imke