Indalen en bewegen van kleine.. Ervaringen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlindertje2013, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

21 okt 2013
    120
    0
    0
    Ik ben nu 30 weken zwanger, en afgelopen zondag was de kleine extreem druk met draaien, bewegen van handjes en vloetjes.. Ik zat in de auto soms mezelf echt vast te houden hoe hard ze te keer ging, en te sissen van poeh.. dat was niet lekker!

Vandaag naar de verloskundige geweest, en vertelt hoe die dag gegaan was.. en nou blijkt dat ze al een beetje aan het indalen is gegaan. Is dat normaal dat ze bij het indalen extreem druk worden?

Mijn buik hangt nu ook lager, en ze schopt in me liezen (niet altijd fijn). Soms heb ik ook het idee dat ze rondjes draait in me bekken op haar hoofdje, en dan voel je haar ruggetje ronddraaien in je buik.

Ik vroeg me af hoe dit bij jullie momenteel gaat, en of gegaan is en wat jullie ervaringen waren. Ik heb er wel schrik van gekegen. Ik ben nu in week 30 en moet nog eventjes, en voel haar nu soms al te keer gaan als of ze denkt het is kermis hier ha ha

Word dit nog erger allemaal?

2. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    hihi laten we t hopen van niet?! Onze kleine is ook al wat ingedaalt en heeft ook twee dagen de boel van binnen grondig gerenoveerd zeg maar. Hopelijk daalt ze snel wat verder, want ze zit met haar kontje tegen mijn ribben de hele dag en dat voelt nu wel echt gekneusd aan. Denk dat ze steeds minder ruimte krijgen om te bewegen en dat ze dan niet meer zo druk zullen zijn. Misselijk gevoel is dat he als ze gaan draaien in buik, voel ook vaak een ruggetje voorbij komen. Soms zie je ook echt dat het een rugje is!!

3. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik ben nu 35+3 weken en de baby is nog niet ingedaald, maar het voelt soms alsof ie er uit mn zij uit wil zo hard zit ie dan te drukken. En inderdaad het ruggetje voel ik dan ook heel goed, soms voel ik een beentje in mn zij, die kan ik dan zowat vastpakken, heel bizar.

4. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

21 okt 2013
    120
    0
    0
    Haha ja dat ruggetje is echt bizar! Soms lig je beina te slapen en dan draait ze ineens om.. nou dat staan me ogen open als of ze een bom naast me bed gegooit hebben hahaha

Deel Deze Pagina