Indalen, hoe voelt dat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch28, 21 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    @ Lennylen, ik hoop dat je kleine toch echt snel gaat indalen!!!
    Wat zegt je VK eigenlijk? Of is het niet erg dat de baby nog niet is ingedaald?

@ Ch28, wat goed hey! Lekker vroeg al vast in de bekken. Kan de baby nog van gedachten veranderen en draaien??
    Ik hoop dat ik 9 juli (controle VK) ook zulk nieuws krijg.
    Ze is sowieso bezig met indalen..

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik was gisteren bij de verlos en mijn kleine ligt al "mooi in het bekken", zoals ze dat zo mooi uitdrukte. Volgens het boekje, dus met het koppie vast. Volgens haar gebeurt het niet vaak dat een kleintje nu nog draait of loskomt. Maar moet het nog zien, als ze net zo eigenwijs is als haar moeder... :D

Ik had al een vermoeden omdat ik een soort van spierpijn voelde in mijn schaambot de afgelopen week ongeveer. Geen steken of grote druk op mijn blaas (nog niet misschien?), dus ook dit gevoel is dan denk ik bij iedereen weer anders. Moet ook zeggen dat de pijn een beetje op en af gaat, maar heb er vooral last van als ik loop.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb afgelopen week een aantal keer golven van flinke pijn in mijn onderbuik gehad en net boven mijn rechterheup zeg maar. heb geen blaasontsteking dus ik dacht ook dat het indalen was.

hoop het alleen niet want mijn beeb ligt nu met zijn hoofdje boven!

4. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0

5. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    ik ben ook zo benieuwd of mijn baby'tje al aan het indalen is...
    vorige week nog niet volgens dokter
    voel soms wel steekjes, af en toe pijnlijke onderbuik, harde buiken en heb ook meer vochtverlies dus het kan natuurlijk wel tenzij het er nix mee te maken heeft?

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    By my was de baby 2 weken geleden al aan het indalen, ' het hoofdje lag mooi in de bekken'. Nu voel ik sinds een paar dagen meer ruimte by mn vagina:) eerst voelde het een beetje hard en leek het alsof 't naar buiten werd gedrukt. Ik kreeg toen al het idee dat het hoofdje wel niet meer zo laag zal liggen. Nu voel ik de hik ook hoger, ong. midden in mn buik aan de linkerkant en voel ik een druk op mn borst als ik lig.. Ben dus bang dat de baby echt omhoog gedraaid is.. Zou wel balen zijn:(. Morgen naar de vk, ben benieuwd!!

Deel Deze Pagina