hai, even een indalings vraagje, de kleine was nog niet helemaal ingedaalt, afgelopen dinsdag, maar het lijkt wel of het sinds het einde van de middag meer pijn doet aan mijn schaambotje, meer druk erop. en, even gek gezegd: alsof het hoofdje tegen mijn endeldarm aan drukt, hoort dit erbij? of moet ik even naar de Vk bellen? wie heeft ervaring of herkent dit? liefs Gigi
Die van mij is al ingedaald (weet het indd erg vroeg ) Maar voelde eerst ''bewegingen'' beneden, en nu meer aan de zijkanten en bovenin (handjes voetjes) en als ze draait zie je aan een kant een bolling (ruggetje, billetjes?) Voel soms ook wel een soort ''druk'' beneden (schaambod) Maar dat kan volgens mij geen kwaad, als je het niet vertrouwd, kan je de vk bellen. jessica
hoi dames die van mij is zover ingedaald dat ik dus zijn hoofdje bij wijze vna in me vagina voel me baarmoeder mond is dus ook al helemaal week aan de binnezijde al een week of drie en inderdaad ook onwijs vbeel druk op mijn schaam bot en word in de loop van de dag als maar erger en trekt door naar mijn liezen de gyn zegt dat het er allemaal bij hoort liefs jessica
Wauw Jessica, weet je het zeker? Dit gebeurt pas vanaf een week of 36 ... Zou de beeb niet gewoon lekker beetje aan het draaien zijn, nu het nog kan en nog plek heeft?
Hoeft niet, bij mij was het ook al volledig ingedaald bij 33 weken. Bij een tweede kind schijnt het wel vaak pas later in te dalen.
Ik heb ook het gevoel dat ze ingedaald is,tis idd nog erg vroeg,maar ik moet volgende week toch weer terug naar het zh voor een echo en dan zullen we het wel zien.Ook heb ik het gevoel dat ze tegen mijn achterste trapt,en soms voel ik zelfs heel laag gekriebel,richting lies. Wel heb ik ook al een tijdje last van harde buiken en moet ik bedrust nemen.Sowieso moet ik nu elke week terug naar het zh,mss heeft dat er ook iets mee te maken..
Ik weet het meis, maar zo als ik al schreef was m'n oudste dochter met 30 weken ingedaald, en kwam ook niet meer van d'r plekkie af. En sinds dinsdag ligt deze ook al benden, en donderdag bij de gyn ook nog! Daarom denk ik dat ze niet meer van d'r plekkie komt. Tuurlijk weet ook wel dat ze nog alle kanten op kan, maar omdat ze al vanaf dinsdag zo ligt..... Ach ik ben een appart geval, dus m'n meiden ook jessica
Hier ook met 30 weken al ingedaald maar ze kwam toch pas twee weken overtijd dus dat zegt ook niets.. In dalen kan voelen als krampen of als steken of een soort menstruatie kramp.. vaak bij allen weer anders. Bij mij had ik daarna wel een peer buik en er voor een appel