Gister middag had ik het idee dat ik al iets voelde, maar toen dacht, welneeee dat kan helemaal niet. Maar gisteravond voelde ik het weer... Het leek wel op een klein schopje in me buik... Maar toch denk ik zelf steeds, dat kan nog helemaal niet. Volgens mijn laatste menstruatie ben ik morgen 12 weken, volgens de laatste echo vandaag 11 weken. Ik moet even wachten wat de volgende echo aan gaat geven. Nou hoorde ik van sommige dames dat ze het ook al voelde met dit aantal weken (bij een 2de zwangerschap) Zijn er meerdere meiden die het heel vroeg al voelde? En kun je met de angelsound nu al het hartje horen? Met welk aantal weken hoorde jullie het hartje met de angelsound?
Niets is onmogelijk! Een vriendin van me voelde haar 2e en 3e kindje ook al rond de 12 weken. Zelf voelde ik deze uk voor het eerst met 13 weken ondanks placenta aan de voorkant.
het kan meid deze kleine voelde ik ook al rond die tijd en angelsounds hoorde ik met 11 weken het hartje wel even zoeken maar uiteindelijk....
Het hartje horen met een angelsound of het kindje voelen is wel even een verschil meiden Het kan inderdaad wel....maar heel zeker is het nog niet natuurlijk. Je kindje is nog zo klein en heeft nog zo weinig kracht. Geniet er gewoon van .... jij denkt dat je je kleine voelt, nou, goed toch! Lekker koesteren hoor, die momenten.
Lekker genieten van die momenten meliske, en wat betreft de angel sound. Ik heb gisteren heel duidelijk het hartje horen kloppen met de angelsound. Met ruim 12 weken dus..
\het lijkt me sterk, als je alle boeken e.d leest is je kindje nu net zo groot als een liciferdoosje en weegt het 10 gram. Zou je dit kunnen voelen door je buik/schaambeen heen (zit er namelijk nog onder) Zijn het niet de darmen? Ach wat maakt het ook uit, als jij denk dat het je kleine is, nou mooi toch?
Het kan best hoor. Ik heb onze uk vorige week ook al een paar keer gevoeld...weet bijna zeker dat dit het kindje was. Je weet wat je moet voelen nu je voor de tweede keer zwanger bent. Liefs Vlindertje Ps hoe voel je je verder?
beetje late reactie maar heb nachtdiensten gehad... Meiden iig bedankt voor jullie reacties! ik heb het sinds die dag niet meer gevoelt. Toch weet ik eigenlijk bijna zeker dat het wel de kleine was. Het is idd wat jij zegt vlindertje, je weet nu wat je moet voelen, dus daarom denk ik ook zo sterk dat het de kleine was. Maar ach nog een paar weekjes en dan voel ik hem/haar als het goed is dagelijks Kijk echt uit naar dat moment. Morgen ben ik vrij, dan ga ik is lekker op me gemak, op bed liggen, en even goed met de angelsound rondzoeken over me buik Vlindertje, met mij is alles goed, voel me echt op en top zwanger, al moet ik wel zeggen, dat de schrik er behoorlijk in zit. Toch probeer ik daar niet te veel aan te denken want ik wil weer net zo kunnen genieten als de vorige keer. Hoe is het met jou?