Indalen met 27 weken,

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PrisEnKids, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Hoi mijn beeb is nu volgens mij al 2 weken ingedaald, ze schopt alleen nog boven en dr hartje ligt altijd op dezelfde plak(heb een angelsound).
    Ook heb ik een ontzettende pijnlijke muts, die gewoon echt zeer doet.

    Vroeg me af of meer zwangeren dit hebben/gehad hebben...want de andere 3 daalde pas in met 38 weken :(
     
  2. kelly33

    kelly33 Actief lid

    5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    het kan hoor zo vroeg ..voordeel is wel dat je weet dat hij/zij niet meer in een stuit kan gaan liggen ...wel prettige gedachten toch....
    indalen kan ook gebeuren tijdens de bevalling

    ik heb idee dat bij mij nu ook aan het indalen is ...onwijze steken steeds. maar het is niet zo dat als ze eerder indalen ook eerder geboren worden gelukkig......
     
  3. Kellly

    Kellly Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Bij mij was de kleine met 16 weken met hoofd en schouders al ingedaalt.
    de gynaecolooog vond het zo vreemd dat ze er andere gyns bij heeft gehaalt....maar een week later op de echo lag meneer weer vrolijk rond te zwemmen.
    de gyn zei tegen me dat het nog vaker zou kunnen voorkomen. Maar omdat hij nog plaats genoeg heeft kan hij ook weer gewoon terug schieten.
    Ik had ook verschrikkelijke pijn aan mijn doos ja en bij inwendig onderzoek zei de gyn dat ze het hoofdje al kon vastpakken.

    best wel raar en was ook best angstig ...maar gelukkig heeft hij zich bedacht.
     
  4. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Jazeker ;)
    Mijn eerste was ingedaalt met 30 weken, en ze zeggen dat een tweede later indaalt...
    Nou nee hoor, deze was ook met 27 weken al ingedaalt ;)
    En was donderdag bij de vk en ze lag nog steeds beneden.

    jessica
     
  5. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Een tweede later zeggen ze idd, nou hier is het de 4de, maar daalt als eerste in haha!
    Ze ligt idd vast met dr hooffie benee, want voor mij best wel voor de nodige klachten zorgt, maar ja het maagzuur is ook verdwenen.
    Alleen maak me een beetje zorgen omdat ik kans heb op vroeggeboorte vanwege zwangerschapssuiker en een verleden van vroegtijdige weeen :(
     
  6. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Die van mij ligt al vanaf week 27 netjes met haar hoofd naar beneden en ingedaald.
    Met week 29 lag ze al vast met haar hoofdje in de bekkenbodem.
    Dus het kan wel..

    Het is nu alleen maar afwachten...
     

Deel Deze Pagina