hallo ben morgen 35 weken zwanger en heb sinds een paar dagen echt dat ik voel dat ik harde buiken krijg nu hebben we dit weekend wel 2 dagen onze verjaardag gevierd dus onbewust toch druk terwijl ik van mn mannetje op de bank moest blijven zitten ik weet dat harde buiken erbij horen rond deze tijd maar is het normaal dat ik ze ook krijg als ik s avonds rustig op bed lig? en ik krijg zn raar gevoel erbij daaraan merk ik namelijk dat ik een harde buik krijg dan is het net alsof mn luchtpijp dicht wordt geknepen of dat er iets heel straks om mn midderif zit meer boven aan mn buik net onder mn borsten zeg maar en dan voel ik aan mn buik en ja hoor helemaal hard, hoort dit bij een harde buik? of kennen jullie het niet moet morgen voor een echo omdat ze denken dat ons kleintje aan de kleine kant is en ik een klein buikje heb dus wil het dan ook even vragen liefs kim
een harde buik is heel vervelend ik heb het ook veel, echt een teken dat je het rustiger aan moet gaan doen. maar dat gevoel bij je middenrif is dat het gevoel alsof je een te strakke riem om je bovenbuik hebt zitten of dat niet? dat kan weer een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging, dan moet je even op je bloeddruk letten en sterretjes zien en hoofdpijn allemaal van dat soort klachten.
Ik heb het juist af en toe als ik overdag druk ben geweest, en dan 's avonds in bed lig. Misschien dat dan de drukte er nog even uit moet ofzo? Geeen idee, maar wel herkenbaar. Ik vind het wel een raar gevoel, maar dat mijn keel dicht geknepen wordt... nee, dat heb ik niet.
nou dat zag ik dus ook staan ja bij zwangerschapsvergiftiging ik voel me verder prima en heb dat gevoel vandaag nog niet gehad maar zo voelde het gisteren avond wel een beetje maar als je zwangerschapsvergiftiging zou hebben heb je dat dan niet de hele tijd door? ik had het alleen een paar keer als ik een harde buik kreeg moet morgen naar de verloskundige dus dan kan ik het wel even vragen ze zijn nu alleen nog maar op het spoed nummer berijkbaar of kan dat dan heel veel kwaad dat ik nu moet bellen aangezien ik het nu nog niet heb gehad liefs kim
Ik heb het ook als ik rustig op de bank zit. Ook als ik net druk ben geweest. Niet altijd een duidelijke reden voor hier. Maar wel een vervelend gevoel. het doet geen pijn maar is echt een apart gevoel. ook mijn buik is dan keihard. Daarna trekt het weer weg. Soms heb ik het een paar uur achter elkaar om de zoveel minuten. Gelukkig trekt het later weer weg. Ik ken wel dat ik soms heel benauwd ben. Dat komt omdat je baarmoeder hoog zit en tegen je longen drukt. Ook dat gevoel kan komen als ik gewoon zit (zit ik blijkbaar teveel in elkaar gedoken) trekt gelukkig ook weg. Maar een gevoel rond je middenrif kan duiden op zwangerschapsvergiftiging. Is je bloeddruk hoog? Is nu ook meilijk want duizelig zijn hoort ook bij deze tijd van je zwangerschap en is ook een teken van zwangerschapsvergiftiging. Hou het even in de gaten. Bel anders even je vk
Ik herken het gevoel. Ik heb vorige week dan ook gebeld met de vk, volgens haar kunnen de harde buiken geen kwaad zolang ze maar wel wegtrekken. En dat mag best een uurtje duren.
voel me verder niet misselijk oid nu ik naar mn vingers kijk lijken ze wel iets dikker maar dat zal wel gezichtsbedrog zijn maar als dit zo zou zijn kan ik dan tot morgen wachten hang de laatse weken al om heel veel dingen aan de telefoon aangezien ik nu weer naar een spoednummer moet bellen ze zijn maar tot half 1 bereikbaar en dan moet je spoednummer bellen volgens mij begin ik daar echt als de paniekzaaier over te komen moet morgen om 10 uur bij de verloskundige zijn liefs kim
Hai, Wat jij beschrijft zo beginnen mijn harde buiken ook..mn ademhaling doet dan heel raar..Verders heb ik geen last van misselijkheid, hoofdpijn of sterretjes zien..wel sinds een aantal dagen wat vocht vast houden in mn voeten. Mn bloeddruk is nog steeds 120/70...maar ik heb morgen controle en dan zal ik het ook wel even aankaarten. Maar zelf heb ik het idee dat het komt omdat mn baarmoeder vrij hoog ligt..en als dit zich aanspant is het natuurlijk een nog vervelender gevoel
ook hier sinds paar dagen harde buiken. echt vreselijk! ze zeggen dat je dan rustig aan moet doen maar ik doe eigenlijk overdag helemaal niks ik werk niet en huishouden ligt op laag pitje omdat ik gewoon veels te moe ben lig grootste gedeelte van de dag op mn bed. vandaag toevallig vroeg wakker want verga van de pijn in mn heupen maar om even ontopic te blijven, ook hier veel harde buiken!