De bevalling van Demi op 17-11-2008

Discussie in 'De bevalling' gestart door Ddebbyy, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Halllo meiden!

Hier een berichtje van mama Debby
    Echt meiden ik ben zoooo vreselijk in de wolken...kan 't niet uitleggen.
    Ik heb ook een wolk van een baby die al vanaf dag 1 doorslaapt snachts van 01.00 tot 07.00

De bevalling was zwaar......echt heftiger allemaal als ik verwacht had.
    De harde buiken en onrustige buik begonnen zondagmiddag rond een uurtje of 15.00. Om 21.00 is de VK geweest en alles zat potdicht geen ontsluiting helemaal niks. Weer vals alarm dacht ik dus.
    De hele nacht wel wat aan het rommelen geweest...wat menstruatie krampen maar dacht nou....het is niks dus het is nu ook niks.
    Ik was zwaar teleurgesteld en had me al voorgenomen om tot 42 weken op bed te blijven
    Om 11.55 lag ik nog in bed....en ineens voelde ik POK. Vliezen gebroken Jeeeeej nu kon het echte werk gaan beginnen.
    Om 13.00 begonnen de echte weeen (geloof me je weet wanneer het serieus word ben ik nu achter ) en rond 18.00 hield ik het echt niet meer. VK weer geweest en ik had pas 4 CM Ik schrok me dood en wist dat ik het niet ging trekken.
    VK heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar aangekomen bleek ik al 6 CM te hebben.
    Ze legde me uit wat een ruggenprik inhield en ineens was ik doodsbenauwd ervoor dus heb er toch vanaf gezien.

Na een flinke weeenstorm van 20.00 tot 21.45 mocht ik eindelijk gaan persen wat een opluchting zeg!
    Ze is om 22.43 geboren.
    Heb helaas wel een totaal reptuur (of hoe schrijf je dat) ben dus volledig uitgescheurd maar wat wil je met een kind van 52 CM en 7 1/2 pond
    Ben dus nog flink aan het revalideren
    hahahaha
    Sinds vandaag gaat t een stuk beter allemaal.

Demi is echt heeeeeeeeelemaal geweldig.
    Ze huilt amper...drinkt als een gek en slaapt onwijs goed.

Ik zou even kijken of het lukt om een foto te plaatsen.

Iedereen nog sterkte met de laatste loodjes...en iedereen die bevallen is GEFELICITEERD!

Ennuh......het is waar wat ze zeggen......het is het 10000000000% waard

Groetjes een heeeeeeeele trotse mama

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Van harte gefiliciteerd met je kleine meisje! Geniet lekker van jullie kersverse nieuwe gezinnetje :D

3. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd en geniet ervan

4. Chamisa

Chamisa Actief lid

7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je heel snel hersteld. Maarre, inderdaad niets mooiers als je eigen kind, fantastisch! :D

5. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Gefeliciteerd met je kleine meisje! Lekker genieten nu

6. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    gefeliciteerd meid!.!
    en nu er lekker van genieten;)
    ik wou dat ik dat al kon :p met zo kleine in me armen

7. liebrando

liebrando Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd meis! geniet er maar heerlijk van! Ik ben de 22e bevallen van ons 3e wondertje ook een prachtmeisje!

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Gefeliciteerd! Gelukkig heeft je dochtertje het nog even uitgezongen in je buik :)

Deel Deze Pagina