Hallo dames, Vanaf wanneer is jullie buikje gaan groeien met de 2e? Ik heb nu zelf dat mijn "bovenkant" net onder mn borsten en boven mn navel wat uitzet. Voor de rest zie ik zelf al een beetje wat maar heb heel veel vel nog over van mijn vorige zwangerschap. Ik draag op dit moment vaak leggings maar denk dat ik met een paar weekjes zwkleding ga dragen.
Bij de 2e begon ik later met groeien, maar dat kwam omdat ik nog meer misselijk was. Denk met een week of 20 dat het pas hard ging groeien.
Bij mij begin je het nu echt wel te zien. Op mijn werk weten ze nog van niets (behalve teamleider) en ik zag de jongens echt kijken van..'is ze nou aangekomen, of?' maar ze durfden niets te vragen volgens mij Ankomende maandag hebben we de combinatietest en als die goed is mag de hele wereld het weten, pfew R
Ik had strakjes foto naar mn vriendin gestuurd maar die zei ook al van het buikje komt nu al..!! Vanaf wanneer kun of moet je een meegroei bh kopen? En wat zijn jullie ervaringen met prenetal en hema bijv?
Ik ben begonnen met de meegroei bh's toen mijn eigen bh's te klein werden Die van de Hema zijn mij prima bevallen
Vanaf 13 weken werd het echt een buik en kon ik mijn normale kleding niet meer aan. Nu zie je goed dat ik zwanger ben zeg maar. Daarvoor leek het net of ik een beetje te veel gesnoept had.