Ik heb even een vraagje, Ongeveer 2 weken geleden heb ik een pretecho gehad en ze zei dat het nog wel even kon duren voordat ik de baby zou voelen, omdat de placenta aan de voorkant ligt. Maar sinds een paar dagen voel ik steeds allemaal plopjes, wat ik niet als gasbelletjes ofzo herken, en als ik dan mijn hand erop leg, voel ik het ook aan de buitenkant. het voelt net alsof er van binnenaf wat tegen mijn buik "stoot"' het is ook maar heel kort. mijn vriend heeft het ook al gevoeld. Nou ben ik van mezelf best dun, zou het dan toch ons kleine mannetje kunnen zijn?
Dat kan inderdaad! Ik voelde het vanaf een week of 18 ook soms van buiten al, terwijl bij mij de placenta ook voor ligt Gevoel werd steeds duidelijker en zichtbaarder, nu zie ik m'n buik soms echt helemaal van vorm veranderen
Dat kan heel goed! Bij mij voelde het alsof er een pingpongballetje in mijn buik stuiterde Sinds een week zie en voel ik m'n buik ook bewegen als de kleine druk is, erg leuk om te zien/voelen!
Ja dat kan zeker! nu heb ik geen voorliggende placenta maar mijn vriend voelde het al rond de 16/17 weken en ikzelf met 14 weken we hebben gewoon sterke kids, haha
Hihi toch blij om dat te horen Zag me hier al helemaal zitten met een grijns van oor tot oor, terwijl het gewoon weer een rare darmbeweging is. Ik zit er in ieder geval echt van.te genieten!
geen idee hoe dat voelt met een voorliggende placenta want die had ik niet. maar het gevoel wat jij beschrijft komt we overeen met het bewegen van je beebje. ik voelde het voor het eerst zo met 18 weken en let maar op het gevoel wordt straks steeds sterker en dan zie je opeen gegeven moment ook je hele buik bewegen, geniet ervan! groetjes nienke
ik heb voorliggende placenta 3 keer gehad inmiddels..een de eerste voelde ik pas bij 22 weken de eerste plopjes en pas echte goede beweginge bij 26 weken.. de tweede was wel wat sneller..met 19 weken ongeveer de eerste plopjes en 22 weken goed voelbaar... nu 35 weken van de derdeen dezze voelde ik pas de eerste plopjes bij 24 weken en goede bewegingen vnaf 29 weken.. volgens mijn gyn moet je je nergens zorgen om maken totaan de 28/29 weken...dan moet het echt supergoed voelbaar zijn.. xxxxx
Het kan prima hoor! Hier ligt de placenta ook voor, en ik voel de baby ook vanaf 18 weken al. Vanaf de buitenkant duurde het bij mij ietsje langer (vanf 21 weken voelt vriendlief hem ook) maar het voelt wel precies zoals je beschrijft. Geniet ervan!!
Ja het kan echt. Mijn vriend heeft ons kindje voor het eerst voelen schoppen bij 18 weken. Ik ben ook vrij dun van mezelf.
Hoi, ik heb ook mijn placenta aan de voorkant en de gyn zei dat ik wrs wel tot 20 weken zou moeten wachten voor ik iets voel. Maarrrr... Bij 14 weken en 2 dagen voelde ik de eerste bubbels en vanaf toen echt iedere dag, steeds vaker en langer. En nooit precies in het midden waar de placenta zit. Ik vind het heel bijzonder en ben er blij mee! Mijn vriend dacht van de week iets te voelen, maar dat vind ik nog moeilijk voor te stellen omdat het bij mij nog maar kriebels zijn en geen schopjes. Ik ben trouwens niet dun.