even klagen hoor!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door oxbow, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Pffff even klagen hoor.

Voel me op dit moment even helemaal niet lekker.
    Werd wakker met een rare buik (last van mijn darmen) en een heel erg misselijk gevoel, maar dan meer omdat je wat eten moet en daarom misselijk ben.
    Dus nu maar een croissantje op en een fruitkick, met een beker melk.
    Dit helpt wel wat,maar dat lege gevoel blijft en ik voel me niet 100%.
    Lig dus nu weer wakker.

Van mij mag de kleine onderhand wel komen, slaap slecht, last van erge vermoeidheid en bekken en rug.
    Helaas niets van tekenen dat de kleine er snel aan zou komen,, want voorweeen dat ken ik deze zwangerschap niet.
    dus denk echt wel dat ik overtijd ga.

Aan de andere kant geniet ik nog zo van dat bewegende mensje in me en dat komt nooit meer terug, want hetis hier echt de laatste.

Ik weet dat mijn kwaaltjes meevallen in vergelijkig met anderen,maar wilde het even delen, manlief slaapt en ik kan nu echt niet slapen met dit gevoel.

2. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Benieuwd of je de slaap nog hebt kunnen vatten.
    Hier inmiddels 37 weken en ook echt slapen enz, herken het.
    Succes met de laatste loodjes en hoop dat je nog wat slaap hebt kunnen pakken.

3. oxbow

oxbow Niet meer actief

Heb nog een anderhalf uur geslapen en werd toen gewekt door 5 kittens en mijn man die naar zijn werk moet.
    Ga er nu zelf ook uit,want de oudste moet strak naar school.

Heb wel een kramperige buik, maar volgens mij echt van mijn darmen, want harde buiken zijn er niet.

4. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik merkte bij mijn kids dat de bevalling begon omdat ik juist niet meer kon eten vanwege misselijkheid. Verder had ik gewoon geen trek. Ook werd de baby wat rustiger. Paar uur later begonnen er wat oefenweeen die onregelmatig waren, weer later werden die regelmatig en na 32 uur had ik een mooie gezonde dochter in mijn armen.

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Snap dat je er inmiddels genoeg van hebt!

Hoop dat de kleine zich heel snel aan zal dienen! Sucses met wachten ..

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Vervelend he? Ik was vannacht ook wakker tot een uur of 3, toen ging mn man naar zn werk. Even later werd mn dochter wakker omdat ze koud was dus meegenomen naar bed. Al dat getrappel naast me was niet heel slaapbevorderend... Uiteindelijk ergens rond 5u in slaap gevallen, maar niet echt lekker geslapen. Ik had ook dat honger gevoel maar er was niets wat ik durfde te eten want was bang dat ik door 't maagzuur dan zou moeten spugen ( Had alleen nog muesli in huis bv ) Was mn 1e zwschap ook zo bang om te gaan spugen tijdens de bevalling, bah!

Deel Deze Pagina