nou ja de vraag spreekt voor zich he..haha waar je allemaal niet bij stil staat! Wij hebben ene quinny speedy xs gekocht, een super wagen, maar ook vrij groot! Dus de vraag..waar laten jullie straks dat ding! Onze gang is vrij smal, dus dat is geen optie, de schuur zit achter en niet aan het huis vast..hebben wel gewoon een eensgezinshuis, maar de enige plek die ik kan bedenken is midden in de keuken! hahahahahaha Want om nu elke keer dat ding op te klappen, ja als het eenmaal een buggie is geen probleem, maar in eerst einstantie met die bak erop? Nou ben beniewd hoe jullie dat gaan oplossen! (tja, je moet je toch ergens druk om maken!) kus miek
Zoals ik het nu kan zien, gaat het onderstel de kelder in en de reiswieg mee naar boven Bij mij in huis past het ook niet en de reiswieg moet dan maar gewoon in de babykamer weet ook geen andere oplossing hierzo! Succes!
Wij hebben dezelfde kinderwagen en bij ons staat ie vaak gewoon in de huiskamer.. En 's nachts in het halletje (daar pastte die ook net) en voor overdag was dat niet handig, want dan kon je niet bij de voordeur komen. En ik zette hem 's nachts daar, omdat anders de katten dat wel een heel lekker slaapplekje vonden. Maar als je hem wil inklappen, zit je idd nog altijd wel met de kinderwagenbak.. Die is ook niet echt klein... Haha handig he zo'n kinderwagen
hahaha ik zit met hetzelfde probleem! hihi dus ik herken het maar wij hebebn zowiezo beetje grote veel innemende bank en nog 2 stoelen dus ik denk dat de steolen naar de zolder vliegen en dan kan ie onder de trap komen.... denk ik......
hahahaha jaja..daar hadden wij niet over nagedacht bij het kopen van die mooie wagen hahaha maar blij dat er meerdere met dit "probleem" zijn! misschien kotm de tip nog voorbij! Tot nu toe ga ik hem denk maar in de keuken zetten bij de achterdeur, en sávonds opklappen? Maarre..dat betekend dus dat als het regent, ik een hele wagenspoor door de gang heb? hahahahah
Ik kan nog niet uit ervaring spreken helaas, maar bij mijn beste vriendin staat de tweelingwagen (!Groot en log) ook vaak in de huiskamer. Zo kan ze de kids ook nog eens apart laten slapen als ze onrustig zijn.
Hier staat ie onder de trap. Past ook precies. Gelukkig heel dichtbij de voordeur dus maar een kort spoor bij slecht weer.
Hier ook onder de trap, past net! En anders past ie ook wel makkelijk in de hal maar onder de trap staat netter.
Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht. Maar ik denk dat hij wel in de hal past. Hij is makkelijk op te vouwen, dus mocht het krap worden, vouwen we hem denk ik op.
helaas...ik heb geen bijkeuken of garage! En onder de trap kan ook niet, want dat is de kelderkast in de keuken! Nou ja, wordt de eerste maanden dus gewoon in de keuken en daarna als buggy opvouwen! Tis niet anders! Maar..tis en blijft een mooie wagen..of ie nu in de gang past of niet! hahaha
wij wonen in een maisonette dus het onderstel zal ik in de schuur zetten en de maxi cosi of de reiswieg mee naar boven tillen en die zal in de gang op een plak komen te staan. als die kleine in de buggy kan is het helemaal makkelijk dan staat gewoon alles in de schuur.
Die van ons gaat de garage in, maar ik zie vaak genoeg dat de wagen gewoon in de huiskamer staat, tja, hij moet toch een plek hebben... Groetjes, Anakin.
Hier komt ie in de gang, onder de kapstok. Past precies! In ons vorige huis pastte dat dus niet en stond ie in de huiskamer.
de speedy sx is een makkelijke kinderwagen om in te klappen, misschien is dat een optie voor jullie. Wij zetten hem in de bijkeuken(staat hij overigens al) We hebben er ruimte zat voor. Succes