1. Hoe lang doet een kleine er gemiddeld over om in te dalen? 2. Wat zijn de pijntjes die jullie erbij voelen? 3. Vanaf wanneer kan het indalen ongeveer verwacht worden? Ik heb het vermoeden dat de kleine bij mij bezig is... maar aangezien ik werkelijk geen idee heb en het ook niet echt ergens terug kan vinden zoek ik een beetje feedback! Help...
hee mijn kleintje was afgelopen vrijdag nog niet ingedaald nu heb ik ongeveer 3 nachten achter elkaar een soort zeurderige ongesteldheids pijn gevoeld, waarvoor ik we lecht even een kruikje moest pakken want anders kon ik niet verder slapen... dus ben zeer benieuwd of de kleine nu wel is ingedaald.. heb opt moment zelf ook zeurderige ongi pijn weer dus wie weet is kleine nog wel bezig;0 en je beebje kan ongeveer nu al wel bij jou gaan indalen hoor maar of het bij mij zeker te weten indalen is weet ik ook niet....afwachten tot vrijdag maar weer
@mejosje bij mij voelde het indalen ook zo inderdaad, als een soort menstruatiegevoel onderin, en soms flinke steken daar beneden.. Tenminste, achteraf zei de vk dat dat de indalingsweeen zijn geweest. Maar indalen kan ook gaan zonder dat je het door hebt hoor! je hoeft er niet altijd pijn van te hebben..
Mijn kleintje is al 7 weken ingedaald.. (ik ben vandaag 39 weken) Heb daar verder niets van gemerkt alleen de afgelope 2 weken heb ik meer pijn met lopen en opstaan, Maar mijn kleintje ligt nu ook wel heel erg laag. De pijn word met de dag erger maar het is wel uit te houden, niet echt dat ik dood ga van de pijn ofzo.
nou ik had de laatste dagen/ avonden geregeld idd harde buiken met krampen onder in mijn buik, gister bij de VK geweest en dei vertelde dat ze mooi was ingedaald!! maar goed bij iedereen is het anders mijn vriendin heeft niets gemerkt van het indalen.
Ik heb wel enorm zeurderige pijn met af en toe een steek... aangezien ik de kleine nog steeds voel en het idee heb dat het er allemaal bij hoort (geen idee waar ik dat precies vandaan haal hoor), maak ik me geen zorgen over dat het fout met de kleine gaat! Maar het is wel dat ik me afvraag wat het zou kunnen zijn en of het indalen zou kunnen zijn... tnx voor deze referenties
Ik heb best wel last van harde buiken en heftige steken bij mijn liezen en doos en ook komt mijn buik lager te hangen nu.. denk dat de kleine ook aan het indalen is.. maar is dat niet vroeg met 31 weken of maakt dat niks uit??
@desiree volges mij maakt dat niet uit, zeker bij een eerste kindje kan het vroeger gebeuren volges mij
Mijn eerste dochter was al geheel ingedaald met 28 weken, heb ik helemaal niets van gevoeld. Nu heb ik er wel veel last van gehad, inderdaad flinke steken van onderen, het lopen gaat nu een stuk lastiger en mijn hele d**s staat gespannen.
Vanaf 28 weken al? Ow dan is 34 weken dus ook mogelijk... en hoe lang duurt het nou gemiddeld dat een kleine is ingedaald? Hoort het eigenlijk binnen een paar uur, of een week of nog langer? Sorry: Heb pas over een ruime week weer een afspraak bij de VK & duidelijk geen zin om er over te gaan bellen met dit soort vraagjes...
Ik loop ook al sinds vorige week met menstruatie krampen, steken in mijn liezen en d**s. Voel de kleine flink bewegen en ben ook helemaal niet fit, slaap best veel. Verder zijn mijn darmen best van slag. Niet dat ik diaree heb maar menig darmpatient zou jaloers zijn hoe makkelijk dat ik kan op het moment Of het van het indalen is weet ik zaterdag, dan mag ik weer naar de vk.
Ik heb eergisteren en gisteren steken net boven mn doos gehad en hoorde hier dat dit wel eens indalings pijntjes kunnen zijn. Vandaag voel ik niksssss. Met lopen en opstaan had ik daar sowiso al pijn, dat schijnen dan weer mn bekken te zijn haha
Bij mij is hij nog steeds niet ingedaald en ik heb ook dat menstruatie krampen gehad.Dus wat het nu is???
Eva begon met bijna 33 weken met indalen, maar schoot vaak ook weer omhoog. Ik had erge last van het indalen, moest het echt wegpuffen en kon niet meer lopen, erg fijn dus dat ik dat een paar keer gehad heb . Met 37 weken lag ze helemaal vast. Ik ben met 41 weken bevallen. Een kindje kan ook nog tijdens de bevalling indalen, is geen probleem. Alleen moet je als je bevalling begint met het breken van de vliezen gaan liggen.
Heb al sinds 31 weken regelmatig last van steken in mijn kruis. Volgens vk kwam dat door het indalen. Uk bleef alleen niet vastzitten. Ik heb pas sinds vorige week (39 wk) het oordeel "vibi" (kind zit vast). Volgens mijn vk moet je alleen gaan liggen als je vliezen breken als je kind nog echt een flink eind naar boven zit. "Bewegelijk" ingedaald is prima, hoef je niet bij te gaan liggen zei ze.
1. Hoe lang doet een kleine er gemiddeld over om in te dalen? Dat weet ik niet maar mijn kind was voor het eerst half ingedaald (Bibi) met 33 weken. En vandaag ben ik 35 weken en is de baby volledig ingedaald (vibi). 2. Wat zijn de pijntjes die jullie erbij voelen? Beide keren heb ik de indaling gevoeld en na een bezoek aan de VK klopte het. De eerste keer krampen/steken (geen menstruatiekrampen gevoel) en kon ik niet echt lopen/staan. Ik bleef die dag veel liggen en toen ik bij de VK kwam zei ze de baby is inderdaad bezig met indalen. De tweede keer was deze week en dat heb ik ook weer heel goed gevoeld. Pijn waardoor ik niet normaal kon lopen/zitten en weer moest liggen voor verlichting. En het bleek dat de baby volledig was ingedaald dus kwam weer overeen met mijn klachten. 3. Vanaf wanneer kan het indalen ongeveer verwacht worden? Ik weet het niet maar bij mij is het dus begonnen met 33 weken.