Ik verwacht ook een halfbloedje.. maar mijn vriend is niet echt donker.. maar blijft een halfbloedje..
ik verwacht ook een halfbloed Ik ben surinaams javaans indisch, en hij is helemaal hollands....dus ben zooo benieuwd hoe en wat het kindje krijgt....en eruitziet....maar ja das nog ff afwachten..... hihihi
Ik ook , mijn mannetje komt uit marokko dus een half marokaantje en half nl . Ik ben echt hollands glorie van nature blond bauwe ogen en een lichte huid. Ik hoop echt dat mijn kindje een tintje krijgt , heb zelf altijd problemen met de zon. Ben zo benieuwd , want het kan alle kanten op en in beide families komt donker koper haar voor dus dat zou ook nog kunnen . liefs caroline
Ik ben ook zwanger van een halfbloedje. Zelf ben ik helemaal Nederlands en mijn vriend is Surinaams (heel donker). Ben ook heel benieuwd hoe ons kindje eruit komt te zien...spannend ! Groetjes Heidy
Hey hey....ook ik ben zwanger van een halfbloedje!Ik ben nu inmiddels 32 weken zwanger. Mijn man is surinaams en ik ben half indonesisch....we hebben samen al een dochtertje van net 2 jaar. Komen er nog meer mensen uit de buurt van Almere toevallig? groetjes!
Wat leuk allemaal die halfbloedjes! Ik heb ook een halfbloedje, ik ben Nederlands en mijn man is Marokkaans.
Ik ben zelf een half bloedje en mn vriend is ook een half bloedje dus ons kindje wordt ook een halfbloedje haha.
ik vind halfbloedje zo`n raar woord. mijn kinderen zijn helemaal volbloed haha papa is marokkaans, en mama nl. het is niet onze afkomst, maar onze combinatie die zulke prachtige lieve kids heeft opgeleverd! ik ben trots op ze, en heel benieuwd hoe onze nieuwe aanwinst is.
Mijn kindje word ook een halfbloedje!De papa is marokaans en ik ben nederlands!Ben zo benieuwd wat voor kleurtje ze krijgt!
Ook hier wordt een mengelmoesje verwacht! Pappie is fries met heel ver iets aziatisch, mamma is mix van surinaams, indisch(+beetje chinees en fries). Dus we zijn heeeeeeeeeeeeeel benieuwd hoe onze kleine meid eruit gaat zien! Maar mooi wordt ze zeker hahahaha
Hihi leuk om te lezen dit allemaal! K voel me bijna saai Ik ben een gewone hollandse meid (donkerblond) en mijn vriend is zoniet nog hollandser (blond!) Hahaha! Mijn moeder zei al: Jullie kindje wordt of een blond of een rooie of eerst een kale! Nicole
Oeh wat spannend allemaal! Ik verwacht dan wel geen wondertje meer (ze is er al), maar wil toch ff reageren. Ons meisje is ook een mix (Turks NL), of wel een dubbelbloedje (vind halfbloedje zo'n raar woord ). Ik ben de hele zwangerschap zo benieuwd geweest hoe ze eruit zou zien! En toen ik haar voor het eerst zag, dacht ik: Ja, dit is ze! Echt meteen herkenning, zo speciaal! Dames succes met de zwangerschap!
Hoi hoi ook wij hebben vollerbloedjes... Ik ben half ned/half surinaams en mijn man is Antiliaans waarbij hij half afstamt van de indianen...... Altijd toch maar weer spannend hoe je beeb er uit gaat zien.... en op wie hij/zij meer zal "lijken" .....