halfbloedje

Discussion in 'Zwangerschap' started by sonya one love, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik ben zwanger van mijn lieve man van surinaamse afkomst.wie verwacht er ook een halfbloedje? :)

2. babsie

babsie Fanatiek lid

Sep 10, 2006
    1,432
    0
    0
    Ik verwacht ook een halfbloedje.. maar mijn vriend is niet echt donker.. maar blijft een halfbloedje..

3. nicci83

nicci83 Bekend lid

Jul 10, 2006
    591
    0
    0
    me to!
    mn mannetje is ook surinaams..

4. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik verwacht ook een halfbloed :) :) Ik ben surinaams javaans indisch, en hij is helemaal hollands....dus ben zooo benieuwd hoe en wat het kindje krijgt....en eruitziet....maar ja das nog ff afwachten..... :cry: :( :confused: hihihi

5. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Mijn kindjes zijn half arubaans

6. caroline27

caroline27 Actief lid

Jan 3, 2006
    365
    0
    0
    Ik ook , mijn mannetje komt uit marokko dus een half marokaantje en half nl . Ik ben echt hollands glorie van nature blond bauwe ogen en een lichte huid. Ik hoop echt dat mijn kindje een tintje krijgt , heb zelf altijd problemen met de zon. Ben zo benieuwd , want het kan alle kanten op en in beide families komt donker koper haar voor dus dat zou ook nog kunnen .

liefs caroline

7. Heidy

Heidy Lid

Jul 15, 2006
    85
    0
    0
    Ik ben ook zwanger van een halfbloedje.
    Zelf ben ik helemaal Nederlands en mijn vriend is Surinaams (heel donker).
    Ben ook heel benieuwd hoe ons kindje eruit komt te zien...spannend !

Groetjes Heidy

8. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ja is echt spannend...maarre we moeten nog geduld hebben...wachten wordt beloondt.

9. nairobi

nairobi Nieuw lid

Nov 19, 2006
    2
    0
    0
    Almere
    Hey hey....ook ik ben zwanger van een halfbloedje!Ik ben nu inmiddels 32 weken zwanger. Mijn man is surinaams en ik ben half indonesisch....we hebben samen al een dochtertje van net 2 jaar.
    Komen er nog meer mensen uit de buurt van Almere toevallig?

groetjes! :D

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wat leuk allemaal die halfbloedjes!
    Ik heb ook een halfbloedje, ik ben Nederlands en mijn man is Marokkaans.

11. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Ik ben zelf een half bloedje en mn vriend is ook een half bloedje dus ons kindje wordt ook een halfbloedje haha. ;)

12. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik vind halfbloedje zo`n raar woord.
    mijn kinderen zijn helemaal volbloed haha

papa is marokkaans, en mama nl. het is niet onze afkomst, maar onze combinatie die zulke prachtige lieve kids heeft opgeleverd! ik ben trots op ze, en heel benieuwd hoe onze nieuwe aanwinst is.

13. Mijn kindje word ook een halfbloedje!De papa is marokaans en ik ben nederlands!Ben zo benieuwd wat voor kleurtje ze krijgt!

14. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Onze kinderen zijn ook half bloedjes, ik ben marokaans en mijn man is nederlands.

15. Editha

Editha Lid

Nov 15, 2006
    84
    0
    0
    Student
    Mijn bay wordt ook een halfbloedje. Ik ben fillipijnse en mijn vriend nederlander.

16. Female

Female Niet meer actief

jahaaa! wij ook! ik ben Nederlandse en mijn vriend is Indonesisch (voor de helft dan ;) )

17. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ook hier wordt een mengelmoesje verwacht! Pappie is fries met heel ver iets aziatisch, mamma is mix van surinaams, indisch(+beetje chinees en fries). Dus we zijn heeeeeeeeeeeeeel benieuwd hoe onze kleine meid eruit gaat zien! Maar mooi wordt ze zeker hahahaha

18. nicole1982

nicole1982 Actief lid

Aug 10, 2006
    184
    0
    0
    Hihi leuk om te lezen dit allemaal!

K voel me bijna saai ;)
    Ik ben een gewone hollandse meid (donkerblond) en mijn vriend is zoniet nog hollandser (blond!) Hahaha!
    Mijn moeder zei al: Jullie kindje wordt of een blond of een rooie of eerst een kale!
    :D
    Nicole

19. Kiz

Kiz Bekend lid

Nov 21, 2005
    973
    0
    0
    Oeh wat spannend allemaal! Ik verwacht dan wel geen wondertje meer (ze is er al), maar wil toch ff reageren. Ons meisje is ook een mix (Turks NL), of wel een dubbelbloedje (vind halfbloedje zo'n raar woord :rolleyes: ). Ik ben de hele zwangerschap zo benieuwd geweest hoe ze eruit zou zien! En toen ik haar voor het eerst zag, dacht ik: Ja, dit is ze! Echt meteen herkenning, zo speciaal!

Dames succes met de zwangerschap!

20. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Hoi hoi ook wij hebben vollerbloedjes... :)
    Ik ben half ned/half surinaams en mijn man is Antiliaans waarbij hij half afstamt van de indianen......

Altijd toch maar weer spannend hoe je beeb er uit gaat zien.... en op wie hij/zij meer zal "lijken" .....

Share This Page