heb al een aantal weken regelmatig (met name savonds) pijn in mijn rug, die een beetje voelen als de weeen die ik bij mijn dochter had, maar dan wat lichter. t komt en gaat, en het enige wat een beetje werkt is staan en over de leuning van de bank hangen. douchen maakt het erger. zijn dit voorweeen? kan dat als rugweeen? en wil dat zeggen dat de echte weeen ook rugweeen gaan worden of heeft dat niks met elkaar te maken?
hier ook precies hetzelfde verhaal,al een week... het zeurt de hele dag in mn rug alsof er 220v op staat en een paar keer per uur (dus onregelmatig) word het even heel hevig. volgens de ctg zijn het idd rugweeen maar volgens mij zegt het niks over het echte werk.... dat kan ook ineens alleen maar in je buik pijn doen.
hey wij lopen wel gelijk op he ik heb ook al vanaf de 37 weken veel voorwerk, echt om gek van te worden. alleen nog geen rugweeen gelukkig. hadden we maar duidelijkheid he
pff ja want hier word je wel gek van ja! ik ben vorige week vrijdag gestript omdat mijn gyn wel vond dat alles er klaar voor was (volledige verwekening en 2cm) en zij verzekerde me ervan dat ons kindje dat weekend geboren zou worden! nou dan is het wel een domper hoor als je nog steeds met vals alarmweeen loopt! ik hoop ook voor je dat er nu wat gaat doorzetten!