ik krijg mijn knoop nu al niet meer dicht!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kinja, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinja

Kinja Lid

24 mei 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren de 1e echo gehad en ik ben 6weken en 4 dagen :) maar mijn kleren zitten al zo strak! Ik ben 2kg aangekomen.
    Ik merk ook dat ik misselijker word als ik mijn kleren strak om mijn buik heb zitten.
    Loop de hele dag met de knoop los, is dat wel normaal???

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Heel normaal! Tenminste, anders ben ik ook niet normaal :p
    Ik had het zelfs zonder te zijn aangekomen, het zijn vooral je darmen die zich opblazen.
    Een zwangerschapsbroek is echt een verlossing, al wilde ik daar voor de zekerheid mee wachten tot de 12 weken. Eenmaal in week 9 beland hield ik het niet meer, sindsdien mn gewone broeken alvast in een plastic zak gestopt voor de verhuizing in augustus^^

3. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    jazeker! wat was ik blij met mijn positiebroek in week acht. Alle broeken met knopen irriteerden me.

4. Kinja

Kinja Lid

24 mei 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke gelukkig hihi... ik ben zo ontzettend misselijk dat ze op t werk wel al doorhebben wat er is ;) dus ik moet maar eens gaan shoppen :) al irriteert een legging mij ook al :s

5. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Ja tuurlijk hoort dat bij zwanger zijn:p

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha gelukkig om te lezen dat ik niet de enige ben! Nu bijna 6 weken en krijg mn broek nog wel dicht, maar het zit niet lekker meer. Waar dat eerst savonds alleen was, begint dat nu al vroeg op de dag!
    Ik wacht mn eerste echo af en dan ga ik shoppen:D

7. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik had dat met 8 weken zwangerschap. Heb gewacht tot 13 weken en toen zwangerschapsbroek gekocht. Was toen nog iets te ruim, maar gelukkig wel al aangeschaft want met 15 weken kreeg ik een groeispurt en nu 21 weken heb ik echt een flinke buik. ;)

8. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik had zelf dat ik bij week 6 en 7 last had van mijn broeken, denk dat het mijn darmen waren. Nu zitten ze weer normaal.. Maar ben ook nog niet aangekomen (had van mezelf al een reservelaagje denk ik ;))

9. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Gefeliciteerd!!!!!! En je mag best een positiebroek gaan kopen hoor. Heb je nu ook al plezier aan :)

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik kreeg ook met 6 weken mijn broeken niet meer dicht.. Nog 2 weken aangeklooid met elastiekje om de knoop maar met 8 weken toch echt een positiespijkerbroek aangeschaft.. Wat een verademing was dat :D

De een heeft dat nou eenmaal sneller dan de ander.. Bij mij is het gebleven, heb de hele zw-schap al een grote buik :D

11. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik heb maat 34 en kan nog steeds makkelijk in mijn broeken, sommige zitten zelfs nog losjes :D
    Maar idd iedere zwangerschap anders, van mijn eerste kon ik tot 7 maanden mijn broeken 32/34 nog aan dus het zal mijn bouw wel zijn

Deel Deze Pagina