hoi meiden, even een vraagje. mijn dochter was al rond de 30 weken helemaal ingedaald ze werd geboren met 34 weken. we zouden vandaag een groei echo krijgen maar ook deze keer is hij al helemaal ingedaald ze kunnen het hoofdje dus niet meer meten. ik heb 2 weken geleden 's nachts heel erg last van mijn buik gehad harde buiken en hevige menstruatie pijn waarschijnlijk dus indalings weeen. maar nu ben ik dus als de dood dat dit kindje ook weer met 34 weken komt. ze heeft wel even gekeken hoe lang mijn baarmoedermond is en die is 2.91 cm volgens de gyn goed. mijn vraag aan jullie wanneer daalde jullie kindje(s) in en wanneer kwam jullie kindje(s)?? liefs mimi
Indalen zegt absoluut niks over de bevalling, ik begrijp dat je je zorgen maakt maar dat zou ik niet doen op basis van of je kindje is ingedaald of niet. Mijn dochter was ingedaald met 32 weken (vorige zwangerschap) en met 39 weken ben ik ingeleid maar die was echt blijven zitten tot 40 +
Mijn oudste was al ingedaald met iets van 32 weken, maar kwam pas na bijna 41. Het zegt dus niet zo veel, ook ingedaalde baby's kunnen nog wééééken blijven zitten (in mijn geval 2 maanden).
Zegt inderdaad niks! Bij mij waren ze rond de 29 weken al ingedaald en ze zijn alledrie binnen 2 dagen van de uitgerekende datum geboren.
Hoeft helemaal niets te zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat je het in jouw geval wel eng of spannend vind. Gewoon goed in de gaten laten houden!
wanneer het kindje indaalt zegt niets over wanneer de bevalling begint... mijn twee mannetjes waren al ingedaald rond de 31-32 weken, maar geboren met 40+1 en 40+3. nu ben ik morgen weer 32 weken en volgens mij tolt dit meisje nog alle kanten op