Hallo ik ben op dit moment 38 weken zwanger, heel spannend allemaal maar ik heb een vraagje hoe ziet een slijmprop eruit?
Toch vond ik het echt niet goor hoor. Het was juist een heel schoon slijmding. Best wel stevig zeg maar.
he bah ik hou echt niet van slakken en al helemaal niet van naaktslakken ik dacht juist dat het gewoon een beetje slijm was met een beetje bloed.. maar is het dan ook echt zo groot als een slak?! ojee ik ben benieuwd als de mijne eruit plopt..
ik ben hem verloren na het strippen dus was heel erg bloederig haha. maar indd zoals er gezegt is als een naaktslak. het is gewoon 1 hele grote stuk taai slijm en normaal is die wit/doorzichtig of wat rozig met sliertjes bloed.
Hi, Hier na het breken van de vliezen, heel veel doorzichtig slijm verloren, maar niets in een vorm van een prop of een naaktslakachtig iets, wel heel veel slijm...... Hoort er bij Succes met de bevalling allemaal! Groetjes Cindy
Op de dag van controle in het ziekenhuis (ivm zwangerschapsvergiftiging) ging de gyn kijken of ik al ontsluiting had ivm inleiden de volgende dag. Na dat onderzoek ben ik steeds wat slijmklontjes gaan verliezen. De volgende ochtend heel vroeg verloor ik een flinke klont, die bij mij heel bloederig was.