Indalen ?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by NikkiF, Aug 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo dames !

Ik heb een vraagje over indalen. Ik voel de laatste dagen steeds meer druk op mijn bekken en ook bij het schaambeen, alsof de kleine zich daar echt tegenaan drukt op momenten. Bovenin mijn buik duwt de kleine ook heel hard, net alsof hij / zij zich afzet daar. Trappen lopen gaat steeds wat moeilijker, dan krijg ik ook last van mijn bekken en een soort gevoel van spierpijn in mijn benen.

Ik ben nu 33 weken en 4 dagen zwanger van ons eerste kindje. Kan het zijn dat dit te maken heeft met indalen ?

Alvast bedankt voor jullie antwoord !

Groetjes,
    Nikki F

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Nikki,

wat jij omschrijft kan heel goed met indalen te maken hebben, ik denk dat dat het is. Op de volgende controle zal de verloskundige zeker naar de indaling voelen en dan weet je of het dit geweest is!
    Het kan ook zijn dat je bekken wat begint op te spelen, dat je daar last van hebt. Rustig aan doen maar wel in beweging blijven.
    Mirjam

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo Mirjam !

Dank je wel voor je antwoord ! Ik ben heel benieuwd maandag, dan mogen we weer naar onze VK ! De dingetjes met mijn bekken blijven, het ene moment minder dan het andere, maar wel voelbaar. Het is een voorbereiding op zullen we maar zeggen, dus helemaal de moeite waard !

Groetjes,
    Nikki F

Share This Page