hey ik had een angelsoud besteld en ook gebruikt t is geweldig , leuk ook t hartje te horen enzo. maar er zit een kabeltje bij voor de comp. maar met welk programma of hoe kan ik t dan op de comp zetten dat ik t mooi kan bewaren ??? iemand ervaring mee ? (t is geen usb, alleen zo,n koptelefoon sekkertje aan beide kanten van de snoer ) gr lisa
Als je hem aansluit op je PC heb je kans dat er vanzelf een programmaatje opent. Anders moet je naar start-> program-files -> bureauaccesoires gaan en dan naar geluidsrecorder. Daar kan je geluid mee opnemen. Succes!
Je kan het stekertje gewoon in het gaatje koptelefoon steken. Dan ga je naar start >programma's >buroassesoires >entertainment en dan geluidsopname....en klaar!
nou ik weet hhoe ik t op moet nemen en dat lukt ook maar als ik op ga nemen dan hoor ik geen geluid alleen als ik m opsla en afspeel dan wel maar zo kan ik dus niet horen of ik goed zit met mijn apparaat. doe ik iets verkeerd of ben ik zo dom haha
Ik leen even dit topic voor mijn vraagje ... ik heb de angelsound op marktplaats gebruikt maar daar zit geen gel bij. Kan ik ook gewoon bodylotion ofzo gebruiken?
Denk niet dat dat zou werken maar heb het nog niet geprobeerd. Je kan de gel wel op internet bestellen. http://www.voshealthshop.nl/N_frame.htm ... t_122.html
ik heb aloe vera gel, van het reformhuis, werkt heel erg goed, alleen kan ik het hartje nog niet vinden :
ik heb aloe vera gel, van het reformhuis, werkt heel erg goed, alleen kan ik het hartje nog niet vinden :