Hallo allemaal, Mijn kindje heeft bijna iedere dag wel een x (of vaker) de hik! Vind t zo zielig! Zijn er meer die dit hebben?
hoi hoi ja , komt me bekend voor de mijne heeft elke dag wel een x de hik als ik dan even me buik ''beweeg'' is t weer over voelt wel apart he groetjes
Heeft hier pas nog een topic over gestaan. Dat de kleine de hik heeft is alleen maar goed, ze leren nu te slikken en zijn gewoon wat te gulzig. Hier 2 tot 4x per dag de hik.
Ik had hier ook een topic over een tijdje terug. Kriel heeft soms wel 5 keer per dag de hik. De vk zegt dat het absoluut niet erg is, gewoon een teken dat het kindje flink drinkt van het vruchtwater Lief is het he. Ahh. Soms ligt het wel onhandig en voelt het wat naar in mijn buik.
ik had pas geleden al een keer gevraagt in een topic, hoe ik kan herkennen of mijn kleine de hik heeft. ik ben er op gaan letten, nu had ik van de week een paar keer dat ik regelmatige plopjes voelde, soms duurde het lang, maar ook een paar keer heel kort, ik vond na mijn idee de plopjes snel achter elkaar, er zat zo'n 3á 4 sec. tussen, wel heel regelmatig, is dat de hik geweest???
Ja volgens mij was dat in 'mijn' topic Ja, het is dan idd heel regelmatig. Hoe je het voelt hangt erg af van hoe je kindje ligt! Mijn kindje ligt met kopje naar beneden (meestal), en het ruggetje langs mijn buik. Ik voel heel duidelijk schokjes, zoals je die ook bij je eigen hik voelt op je rug alleen veel meer 'mini'. Tis zo schattig! Minimenshikjes.
Blij dat ik niet de enige ben! En goed om te weten dat t geen kwaad kan! Ik kon geen topic over de hik vinden! Waar was die geplaatst?