Zorgen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by crienatje, Feb 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. crienatje

crienatje Actief lid

Feb 1, 2010
    357
    159
    43
    Hoop dat iemand hier mij gerust kan stellen. Ben half augustus met de pil gestopt. Nu 2 maanden ovulatietests gebruikt (clearbleu digital). De 1e maand op dag 18 positief (cyclus duurde 34 dagen), vorige maand dag 14 positief (duurde 28 dagen). Nu zit ik inmiddels op dag 17 (moet vandaag nog testen), maar gisteren nog geen positieve test. Omdat mijn gemiddelde cyclus 28 dagen is geweest ben ik begonnen met testen op dag 11.
    Wordt er een beetje hopeloos van, ten eerste dat ik niet begrijp waarom het nog niet gelukt is en ten tweede dat ik me zorgen begin te maken over mijn vruchtbaarheid...
    Is er iemand die mij een beetje gerust kan stellen? Ben echt een beetje verdrietig op t moment.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

lees eens het artikel over stoppen met de pil en kansen om zwanger te worden. Het is heel normaal dat je cyclus van slag is en dat je niet meteen zwanger wordt! Je hoeft je nog helemaal geen zorgen te maken. Probeer geduld te hebben.

Mirjam

Share This Page