Ik heb al sinds de 16e week dat mijn navel naar buiten komt, zo erg dat het door mijn kleding heenkomt. De verloskundige zei dat dit geen navelbreuk was en dat iedere zwangere dit vroeg of laat kreeg. Wie heeft dit ook zo erg en zo vroeg gekregen? Ik vind het best jammer omdat ik een hele mooie buik heb.
Hier nog iemand die tijdens haar zwangerschap een plop-navel had. Mocht je het erg vervelend vinden kun je hem afplakken met leukoplast [heb ik gedaan op mijn trouwdag] verder nooit geen problemen mee gehad, vond het eigenlijks wel grappig.
aan de ene kant is het ook wel grappig, mijn man vindt het niet echt mooi haha. En mijn zussen schrokken er laatst ook een beetje van... Leukoplast ga ik proberen!
ja ik krijg het ook.. het begint al een beetje.. ik vind het eigenlijk best grappig haha maar hoop natuurlijk niet dat het erg gaat opvallen
mijn navel zat altijd best diep maar de laatste tijd is dat minder ik denk dat ik ook een plopnavel krijg
mijn navel begint nu ook te ploppen. Als ik lig, komt ie al helemaal naar buiten. Als ik sta nog niet.
Ik had het een tijdje, nu is ie helemaal plat en zie je alleen aan een donkere plek dat er ooit een navel zat Alleen met lachen en hoesten enzo puilt ie even weer uit. En als de kleine er tegenaan trapt (au!).
Ik had ook een echte plopnavel! Gelijk na de bevalling was hij weer weg Ik dacht telkens maar: "zo'n schone navel heb ik nog nooit gehad!"
N0p ik ook nogniet..komt wel een stuk meer naar buien als normaal maar is nog wel een gaatje!Ben benieuwd of het nog gaat komen!