trots op mijn grote bikini haha

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danielle2911, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Hoi allemaal,

het moest er dan toch van komen :)... Ik moest echt een nieuwe bikini. Ben al een aantal keertjes naar het strand geweest, maar voelde me toch wat opgelaten met die Pamela Anderson boobs... Die zaten echt in mijn topje gepropt.:$ Zondag gaan we lekker op vakantie, dus ik besloot maar voor een groter exemplaar te shoppen. Normaal gesproken vind ik het verschrikkelijk onder zo'n TL-buis in zo'n klein pashokje. Je ziet alle vetrollen en deuken, maar deze keer zag ik alleen maar mijn groeiende buik. ;) Ik ging haast zingend de winkel uit met mijn XL bikini voor 12 euro (50% korting bij Hunkemoller...) terwijl ik normaal M of L heb... heerlijk! Hopelijk blijft er qua tiet nog wat over na de zwangerschap hahaha ;)

2. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Hihihi, gefeliciteerd met je nieuwe bikini ! :D
    Wat kun je blij worden van zoiets he.

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Leuk he, een bikini dragen tijdens de zwangerschap. :)

Hier hetzelfde. Sinds de vorige zwangerschap was ik niet zo enthousiast meer over het dragen van een bikini, maar nu een prachtige grote buik (en geen vetrollen) en mooie volle borsten. :D

Hier eentje van prenatal voor 8 euro. (uitverkoopje)

4. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    ja dat hoopte ik ook .. maar ik overweeg wel een borstcorrectie als ik niet meer zwanger wel worden .>! haha

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

leuk is dat he heb het ook :D ging ook kijken bij hunke muller.. maar heb topje 80d en broekmaatje 36 bij de 1 was het topje er wel maar broekje niet en anders om.. op dat moment haate ik mijn boobs wel even hoor:(..

Deel Deze Pagina