ik heb gister de hele dag rondgelopen in de stad. nou had ik af et toe erg last van mijn buik. zo'n zeurend gevoel helemal onderin en het voelde als harde buiken. nou had ik vanmorgen met douchen mijn vagina schoongemaakt, dat doe ik vaker omdat ik altijd erg veel slijm heb... en nu zat daar ook een heel klein beetje bloed bij. dat had ik van de week al eerder maar toen had ik sex gehad en nu niet. heb nu nog wel wat last van mijn (harde) buik, maar kan niet meer bloed ontdekken. weet iemand wat dit is? ik krijg gelukkig dinsdag mijn 1e echo....
ik zou dinsdag even je echo afwachten, heb ik ook wel gehad. moet je dinsdag naar de vk of niet, anders zou ik haar ook even bellen. veek sterkte en probeer je niet zo heel erg druk te maken(ik weet dat, dat hele erg moeilijk is) liefs tascha
Hoi, Hoe vaak neem je een vaginale douche, want dat is juist helemaal niet zo goed als je zwanger bent. Omdat het zuurtegraad erg veranders in je zwangerschap kan het best zijn dat het geirrieteerd kan zijn, maar je kunt beste even met je VK contact opnemen. Groetjes Anna.
Ik heb dat ook gehad toen ik ongeveer net zo lang zwanger was als jij. Bij mij was het niets bijzonders, het kwam trouwens na een hoestbui aanval. Dus als het verder niet doorzet, zou ik me er niet teveel druk om maken. Maar wel fijn dat je snel een echo hebt, heb je iig zekerheid!
Als je bloed ziet is het zeker schrikken! Ik zou in ieder geval geen vaginale douches meer nemen. 'Gewoon' spoelen met water of met een washandje is echt wel genoeg. Als het een drupje bloed is zal het vast door een irritatie komen. Als je het niet vertrouwd dan je verloskundige bellen voor de zekerheid.
ik heb ook niet gezegd toch dat ik een vaginae douche neem? alleen dat ik me van binnen een beetje schoonmaak met mijn vinger... en ik weet dat dat geen kwaad kan en ik moet ook wel
volgens de verloskundige hier op de site, moet dat je gewoon niet doen.. ermm... met de vinger dan he hihihihi
Sorry maar toen ik dit las ben ik er van uit gegaan dat je een vaginale douche bedoelde omdat ik er van uit ga dat iedereen zn vagina elke dag wast zonder vingers erin etc.
mijn verloskundige raad juist aan om elke dag je vagina...schoontemaken met een vaginale douche alleen dan met lauw water in plaats van die speciale zeep?
Ik snap niet waarom je dat zou moeten? Bijna elke zwangere vrouw heeft wel last van meer slijmverlies ed. Daarom hoef je het er nog niet met je vinger uit te halen hoor Je vagina is prima zelf in staat om de boel van binnen schoon te houden. Dus zou dat wroeten gewoon laten vanaf nu! Waarschijnlijk ligt het ook daaraan, het is van binnen allemaal wat meer doorbloed tijdens een zwangerschap en daardoor bloedt het allemaal wat sneller.
Het werd mij juist ter strengste afgeraden om nog een vaginale doche te gerbuiken. gewoon een inleg kruisje en als je er last van heb gewoon een keer extra wassen van onder met louw water
het kan best zijn dat je iets te veel gelopen hebt en dat er een klein bloedvaatje gesprongen is. dat gebeurd heel makkelijk. vooral omdat je ook al na sex dit hebt gehad geeft het aan dat het toch wat meer doorbloed is daarbinnen. ik heb het ook al vanaf het begin, en het is vervelend maar er hoeft dus niet altijd wat aan de hand te zijn. veel vrouwen hebben hier overigens ook last van. succes met je echo!
Ik heb er ook veel last van, gewoon elke dag (of een paar keer) schoon ondergoed aan en elke dag met water wassen. Een enkele keer gebruik ik intiemzeep van kruitvat, maar niet bij het 'gat' zelf. Maar eigenlijk is alleen water voldoende. Ook laat ik de binnenkant voor wat het is, die verschoond zichzelf wel.
Je kunt jezelf toch wel gewoon van onderen wassen met van die lactacyd? Dat is toch Ph neutraal, of is dit slecht?
Hoe was de echo vandaag? Mijn gyn en HA hebben me ook afgeraden om m'n vagina te wassen met zeep, gewoon elke dag met lauw water wassen en als ik veel afscheiding heb een inlegkruisje gebruiken. Kissie, Lactacyd werd me ook afgeraden, gewoon lauw water... anders krijg je meer kans op een schimmelinfectie... klinkt vreemd maar het is zo... Liefs Kirby
ja een schimmelinfectie heb ik inderdaad al gehad. Maar als ik me alleen met water was voel ik me niet echt fris..