Hoe voelden jullie je?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Allyssa, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allyssa

Allyssa Lid

17 apr 2006
    80
    0
    0
    Ik heb even een vraag aan de pas bevallen moeders, Hoe voelden jullie de dagen voordat de weeen begonnen en zelfs op de dag dat de weeen begonnen. Waren jullie moe, of juist vol energie. Vaak naar de wc etc.
    Lastige huisdieren of juist helemaal niks gemerkt?

Mvg,

Allyssa

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    De dag voor de nacht dat de weeen begonnen heb ik niets in de gaten gehad. Ben gewoon boodschappen wezen doen enzo. :( Mmm...achteraf gezien had ik misschien juist wel veel energie want heb alles te voet gedaan.
    's Avonds moest en zou ik ineens de slaapkamer schoonmaken en kreeg ik diarree. Om 2 uur 's nachts begonnen de weeen, ruim een uur later braken de vliezen en 3 uur later werd Bastian geboren :D .

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nesteldrang, alles klaar moeten hebben en schoon.

4. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik lag al een paar weken in het ziekenhuis en voelde me daar op de dag van de bevalling en de dagen er aan vooraf gaande, hetzelfde als anders. Ik kan dus niet zeggen dat ik het aan heb voelen komen oid.

5. Marisca

Marisca Lid

10 okt 2006
    69
    0
    0
    Het is alweer 2 jaar geleden, maar ik weet nog goed dat ik de hele dag niks heb gemerkt van de aankomende bevalling. Ben ´s avonds de keuken in gegaan om lekker te koken voor m´n mannetje en wat vrienden. Het eten rook ontzettend lekker, maar tegen de tijd dat het klaar was werd ik misselijk en kreeg ik geen hap door m´n keel. :pale: Een uur later de visite weggestuurd, omdat de weeën duidelijk waren begonnen. :)

6. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Eigenlijk weinig verschil met voorgaande weken. Het waren natuurlijk de laatste loodjes dus echt gemakkelijk was het allemaal niet maar voelde me niet anders.
    Het enige wat me opviel 's- avonds was dat de baby minder bewoog dan normaal dus toen dacht ik wel, misschien stilte voor de storm ;) .

Silly

7. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    ik voelde me ook precies hetzelfde als de dagen ervoor had wel 3 a 4 dagen ervoor last van dat ik wel 4 a5 keer op een dag naar de wc moest voor ene grote boodschap terwijl dit normaal om de dag was daaraan merkte ik wel dat het dus geen weken meer kon duren.

8. Allyssa

Allyssa Lid

17 apr 2006
    80
    0
    0
    Ik en nu al een paar dagen aan de diarree terwijl ik de laatste maanden eigenlijk bijna niet kon. Was in ieder geval gebruikerlijker dat ik 2 of 3 keer per week een keer moest (met moeite) en nu is het bijna zoveel op een dag. Ik heb ook behoorlijke darmkrampen, lijken deze op weeen? Zou dit een teken zijn dat het niet lang meer op zich laat wachten?

Mvg,
    Allyssa

9. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    ik had dat ook ja maar kan idd zijn dat het niet lang meer gaat duren toen ik dat had duurde het nog ong een week maar kan natuurlijk ook dat het nog langer duurt of korter

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik heb me de dagen ervoor echt helemaal leeg gescheten haha, echt waar en later hoorde ik dat dat ook een teken kan zijn dat de bevalling in zicht is, je darmen eerst legen en dan bevallen maar!

11. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    niks van tevoren gemerkt. Het begon gewoon ineens.

Deel Deze Pagina