Hoi dames, Vraagje, ik voel sinds een paar dagen af en toe kleine steekjes in mijn schaamstreek. Zou de kleine ah indalen zijn en wat zijn jullie ervaringen? Het doet gelukkig niet echt pijn, bij jullie wel? Liefs San
Ik had meer krampen in mijn onderbuik, de zogeheten indalingsweeen. Wat ik ook wel eens had waren steken in mijn vagina. Echt heel erg pijnlijk. Ik weet nog steeds niet wat dat is geweest.
ik heb ook steken in mijn vagina gehad en wat krampjes (beetje menstruatieachtig), volgens de verloskundige hoorde dit bij indalen. Denk als ik het zo lees dat je kleine aan het indalen is.
Ook ik heb zo nu en dan die steekjes, en een drukkend gevoel van onderen. Dat heb ik nu sinds een paar weken met als resultaat dat onze kleine als in ingedaald, dus ik neem aan dat het daar mee te maken heeft. Ook moet je er natuurlijk rekening mee houden dat je rond deze tijd meer hormonen krijgt en dan het allemaal soepeler wordt zodat de kleine straks geboren kan worden. Succes met de laatste loodjes.