Hoi, ik heb al een aantal titels maar misschien dat jullie nog leuke tips hebben voor leuke boekjes die je aan je kinderen kunt voorlezen?Mijn meiden zijn 3 en 1,5 (bijna 2) alvast bedankt!!
De mooiste vis van de zee en Wie heeft er op mijn kop gepoept? Gaat over een mol is nu een nieuwe versie van echt zo gaaf soort pop-up boek
Dikie Dik doet het altijd goed en hier is "Ik zou wel een kindje lusten" een favoriet (over een kleine krokodil die eens wat anders wil eten dan altijd maar bananen...) en de boeken van Vos en Haas.
Gerelateerd aan je zwangerschap zou ik zeggen: Wat zit er in je buik, mama? (van Sam Lloyd). Erg leuk! Mijn oudste (3jr) is er helemaal weg van. De jongste ook, maar die is nog iets teveel van het kapottrekken (1,5jr), in zijn enthousiasme.
bedankt!! Wat stom van me...ik bedoelde eigenlijk over de zwangerschap idd..wat ben ik toch weer een muts haha. maar kan sowieso andere titels ook gebruiken hoor, boekjes lezen vinden ze hier heerlijk! ga binnenkort weer naar de bieb om een hoop in te slaan Bedankt!
Lees nu pas dat het ivm je zwangerschap gaat. Hmm, wij hebben alleen, bobbi wordt grote broer. Maar ik zie dat je twee meiden hebt. Lijkt me dan niet zo leuk. Succes verder!