hallo ik heb een vraag we hebben een kleine familie en dus ook maar weinig geboortje kaartjes nodig heb er maar hooguit 10 nodig, wij vinden het zonder geld om er zoveel te laten maken hebben jullie mischien een idee hoe we leuke geboorte kaartjes kunnen laten maken maar tog niet veel geld kost. wil tog iets leuks doen voor de opa´s en oma´s enzo dus hoeft niet al te duur te zijn. groetjes
Bij hip design , kaartje 2 go en greetz bijvoorbeeld kun je zelf een kaartje maken. Kost net zo veel als een gemiddelde hallmark kaart en je kunt het maken zoals jij het wilt. Wij ook beide kleine familie's maar redden het echt niet met 10 kaartjes hoor! Of stuur je niet iedereen iets ivm de kosten? Ieder voor zich hoor dus bedoel er niets mee maar vroeg het me af..Want dacht dat wij al weinig kaartjes hadden met 45..
Je kunt een kaartje na proberen te maken als je een beetje handig bent met bijvoorbeeld Photoshop. Deze kan je dan daarna met gemak zelf uitprinten thuis. Je kunt bij een hobbywinkel vaak mooie (dubbele)kaarten kopen in allerlei kleuren en deze kunnen als ze niet al te dik zijn vaak gewoon door een eenvoudige printer die de meeste mensen thuis hebben staan. Vaak te koop met bijpassend envelop. Een ander idee is om het kaartje helemaal met de hand te maken. Bijvoorbeeld met ''scrappen''. Zoek maar eens op ''scrappen geboortekaartje'', dan weet je ongeveer wat ik bedoel. Zal straks even een foto plaatsen als voorbeeldje... Je koopt dan gewoon allerlei leuk papier, lintjes, stempels, etc... en maakt het helemaal naar eigen wens. Je kunt het zo gek niet verzinnen of het kan. En je kunt het natuurlijk zo duur maken als dat je zelf wilt. Zelfs de tekst zou je helemaal met stempels neer kunnen zetten als je handgeschreven niet zo mooi vind. Duik gewoon eens een hobbywinkel in en laat je desnoods adviseren. Succes!
@wendy339 nee wij hebben een hele kleine familie met ouders, broers, tante´s oma´opa´s heb ze net bijelkaar opgeteld. heb er hooguit 15 kaartjes nodig + de verloskundige en voor onszelf
dat is inderdaad mooi. maar dat priegelwerk is niks voor mij kijk wel even of ik iets leuks kan vinden op internet of via photoshop bedankt voor de tips
Wij hebben de uitnodigingen voor ons huwelijk gemaakt met Powerpoint, heb je dat op je computer? Heel makkelijk om daarmee een kaart te maken, en via Google afbeeldingen kan je hele leuke plaatjes vinden om aan de kaart toe te voegen (mooi hartje bijvoorbeeld). Succes!
@Bull Ik snap het ! Wij sturen ook vrienden,collega's etc een kaartje en dan worden het er al snel meer.. Succes met je kaartjes maken! Komt vast goed!!
bij kaartje2go kun je wel maar 20 kaartjes bestellen, ben je ook niet heel veel kwijt, althans iets van 20-30 euro of zo dat vind ik wel meevallen succes
Hier: Zelf geboortekaartjes maken | zelf trouwkaarten maken kun je kaarten per 10 bestellen Scrapkaartjes kun je natuurlijk ook in photoshop maken als je niet van priegelen houd
Ik dacht eerst ook aan 50 genoeg te hebben. Toch maar 60 besteld. En paar week geleden er maar weer 20 bij!!! Dus 80 in totaal. Valt toch tegen dat er steeds meer bij komen waarvan je denkt, ohja, die moet ook een kaartje hebben.
Ik heb mijn kaartje zelf gemaakt met photoshop enzo. Dit gaan we bij een drukker laten afdrukken. Voor 55 kaartjes was het iets van een 60 euro. Dus valt wel mee, vind ik. Succes!
zelf maken als je handig bent, of bij een drukkerij ofzo kan je er zo kopen en dan zelf de tekst erop printen
bij de eerste kids hadden wij er 100-120, vele zijn bij de tweede niet meer gekomen en hebben het nu naar 60 gebracht.
En ik vond dat wij al weinig hadden met 70 kaarten. Maar je hebt het over famile, maar vrienden, kenissen, werk, buren etc. Krijgen die geen kaartje?
Zat ik me dus ook af te vragen. Je hebt toch altijd wel buren, kennissen, werk etc? Wij hebben 150 kaartjes nodig. Kan me bij echt niets voorstellen eerlijk gezegt
Ja en vrienden en kennissen dan? Wij komen rond de 110 maar gaan er 130 bestellen want ook bij ons komt er steeds weer een naar boven. En ik wil zelf natuurlijk ook een kaartje hebben als aandenken