Vanmorgen stond ik op en gelijk pijn boven in mijn buik... Toen ik naar boven liep om mijn dochter haar fles te geven, weer buikpijn. Toen ik ging liggen met haar in een bedje trok het langzaam weg. Toen ik weer in bed wilde kruipen en ging zitten weer buikpijn boven in mijn buik. Vanmorgen bij het douchen weer buikpijn, toen ik krom ging staan trok het weg! Herkent iemand dit? Ik heb ook geen idee of dit dan harde buiken zijn, maar dien moeten toch geen pijn doen? Mijn buik is dan wel hard (of mijn baarmoeder dan). Ik heb overgewicht dus niet mijn hele buik is hard (mijn eigen vel) maar wel de baarmoeder!
Ik heb al dagen een harde buik en die doet wel pijn. Vooral als ik me beweeg. Het voelt alsof iemand een rietje in je navel heeft gestoken en je buik heel hard heeft opgeblazen. Ik denk dat je dat ondanks overgewicht wel voelt hoor. Ik weet niet hoeveel weken je bent maar ik zou het toch even laten controleren. Ik ben vanwege die harde buik gisteren naar het ziekenhuis geweest en ik bleek blaasontsteking te hebben. Wie weet wat bij jou de oorzaak is en wie weet is er simpel iets aan te doen... Sterkte!
Waar zit de pijn? Rechts bovenin? Hoe is je bloeddruk en ben je misselijk? Ik zou de vk bellen dit klinkt mij niet als een harde buik in de oren eigelijk.