De een zegt dit en de ander zeg dat! Maar hoe zit dat nu met geitenkaas? Ik ben echt een addict, zo lekker die van de AH met honing erdoor... :yum: Maar kan ik dat beter niet eten nu?
Was ik me gisteren ook af aan't vragen.... Weet jij of je gepasteuriseerde melk nu wel of niet mag hebben, dan weet ik het iig voor mijn zachte geitenkaas die in de koelkast ligt
mag je gewoon hebben. je mag alleen geen rauw melksekaas en als t gepasteureerd is is het dus verwarmd en niet meer rauw Lekker genieten dus, lekker geitenkaas op een broodje, beetje honing en dan ff onder de grill,,, yummie
Jippie dan mag het dus....Ga er meteen een boterham mee maken. Er staat een lekkere tosti in het Sonja bakker boek met geitenkaas. Ook met honing idd Smakelijk he
ha ha ha goed zo meiden, lekker genieten als je het van nog meer kaasjes wilt weten kun je kijken op www.zuivelonline.nl
Hoi meiden, ik heb laatst in een grieks restaurant gegeten en ik bestelde een griekse salade waar ik enorm veel trek in had! Voor de vorm vroeg ik nog wel waar de geitenkaas van gemaakt was, omdat ik geen rauwe melk mocht. (ik ging er van uit dat het geen probleem zou zijn). Helaas, de dame ging het vragen en kwam terug met een salade...zonder geitenkaas! Het was van rauwe melk gemaakt... Kortom, als je het etiket niet zelf kunt lezen: altijd vragen! Ga straks wel van die heerlijke geitenkaasjes gehuld in mager ontbijtspek in het pannetje gooien.. is van gepasteuriseerde melk, godzijdank! eetze! Amber
Heb laatst ook geitenkaas gegeten. Het was wel in een verwarmd gerecht en dat scheen niet erg te zijn, was heerlijk overigens!
In Nederland zijn er maar weinig kaasjes die je niet mag eten. Bijna alle kazen zijn gemaakt met gepasteuriseerde melk. Alleen kaas bij de boerderij of kaasboer zijn nog weleens gemeen. Op de verpakking staat ook wel (bij Franse kaasjes): au lait cru. Die mag je dus ook niet hebben.