Hoi dames, even een vraagje weer hoor, maar wie is er gestript? Ik word morgen gestript maar ben benieuwd of dat ook echt effect heeft en of het pijnlijk is. De verloskundige zei dat er 50% kans is dat het inderdaad ook werkt, dus daar hou ik me maar aan vast, maar is hier iemand die mij kan vertellen hoe lang het dan nog duurt voor je bevalling begint? Ben best zenuwachtig......
Misschien stomme vraag hoor maar wat is strippen... Sorry als het een stomme vraag is hoor Liefs Chantal
Bij mijn laatste zwangerschap ben ik gestript ( 41 weken en 1 dag). Bleek dat ik al 1cm had. 'savonds 2 uur lang weeen en toen stopte het. De volgende dag ging ik rond 23.45 uur naar bed en toen begon het echt. 5 uur later was mijn dochter er. Succes morgen en laat ff weten hoe het is gegaan. Jikke
bij de 1ste ben ik gestript smiddags, en savonds bevallen op de uitger. datum. bij de 2de ben ik ook smiddags gestript, en ook savonds bevallen op de uitg. datum. bij de 3de ben ik gestript en de volgende dag bevallen, 38 weken en 4dgn. het strippen doet bij mij totaal geen pijn, maar er zijn vrouwen die het wel als pijnlijk ervaren.